فیلم The Last of Us در مرحله اولیه تولید مشکل پیدا کرده است

16 November 2016 - 22:50

همزمان با افزایش محبوبیت بازی‌های ویدیویی و به طبع آن افزایش سوددهی آنها، هالیوود کماکان در تلاش است تا بتواند دنیای این بازی‌ها را به نوعی برای نمایش بر روی پرده سینما تطابق دهد. با پخش سریال The Walking Dead در دنیای آخرالزمانی با محوریت زامبی‌ها و موفقیت آن، منطقی است که شرکت سونی بخواهد از روی عنوان افسانه‌ای خود، The Last of Us فیلم بسازد. درست از زمان انتشار بازی و موفقیت آن در سال ۲۰۱۳، سونی همیشه اشاراتی به احتمال ساخت فیلم اقتباسی از روی این بازی داشت. با سینماگیمفا همراه باشید.

این موضوع را می‌دانیم که فیلم‌های اقتباسی از روی بازی‌های ویدیویی سابقه خوبی حداقل در نگاه منتقدان ندارند. شاید این موضوع با اکران قریب‌الوقوع Assassin’s Creed دچار تغییر شود. حال نیز با توجه به احساسی بودن داستان The Last of Us، برای بسیاری از گیمرها این سوال پیش آمده‌است که آیا فیلم خواهد توانست به خوبی این المان را به نمایش بگذارد.

در مصاحبه اخیر IGN با سم ریمی (Sam Raimi) که از سال ۲۰۱۴ برای تهیه کنندگی این فیلم مد نظر گرفته شده‌است، او در مورد موانع و مشکلات موجود بر سر راه ساخت فیلم صحبت کرد:

نیل دراکمن (Neil Druckmann) که رابطه نزدیکی با او دارم، در مورد چیزی که ما در نظر داشتیم با سونی صحبت کرد. اما آنها نقشه مخصوص خود را دارند و نیل هم نقشه مخصوص خود را دارد، قصد ندارم پاسخی سیاسی بدهم ولی نقشه سونی و نیل با هم تفاوت دارند. در حال حاضر فیلم‌نامه آماده‌است ولی نمی‌توان در مورد آن کاری کرد. سونی قصد ندارد فعلا حرکتی انجام دهد و من در موقعیتی قرار ندارم که دلیل آن را بدانم. نیل، فکر می‌کنم در برخی موارد با آنها به مشکل بر خورده‌است و در نتیجه فعلا این پروژه با وقفه مواجه شده است.

ریمی همچنین افزود:

من در راس امور قرار ندارم و مشخص نیست که سونی و نیل قصد دارند در این مورد چه تصمیمی اتخاذ کنند. اگر آنها بخواهند رو به جلو حرکت کنند، من قطعا در کنار آنها خواهم بود.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.