سوپربول: تریلر جدید فیلم Mulan منتشر شد

4 February 2020 - 11:30

تریلر جدید فیلم Mulan در روز یکشنبه در مراسم سوپربول منتشر شد. در این فیلم، که بازسازی لایو-اکشن محصول کمپانی دیزنی می‌باشد، لیو ییفئی (Yifei Liu) نقش مولان را ایفا می‌کند. او زنی است که خودش را به جای یک مرد جا می‌زند تا بتواند پدر سالخورده اش را از خدمت نظامی معاف کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در فیلم Mulan، که توسط نیکی کارو (Niki Caro) کارگردانی می‌شود، بازیگران دیگری هم‌چون دانی ین (Donnie Yen)، جیسون اسکات لی (Jason Scott Lee)، یوسون آن (Yoson An)، آتکارش آمبودکار (Utkarsh Ambudkar)، ران یوآن (Ron Yuan)، تزی ما (Tzi Ma)، روزالیند چائو (Rosalind Chao)، چنگ پی-پی (Cheng Pei-Pei)، نلسون لی (Nelson Lee)، چام اهلپولا (Chum Ehelepola)، گونگ لی (Gong Li)، و جت لی (Jet Li) نیز به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

انیمیشن Mulan با حضور مینگ-نا ون (Ming-Na Wen) در نقش اول فیلم در سال ۱۹۹۸ اکران شد و به فروشی معادل ۳۰۴٫۳ میلیون دلار در سراسر جهان دست یافت. این فیلم نامزد دریافت یک جایزه اسکار برای موسیقی اصلی فیلم و نامزد دو جایزه گلدن گلوب برای آهنگ آن شد.

کارو در D23 در ماه آگوست راجع‌به این بازسازی گفت:

قصه جاودانه چیزی هست که ما دوست داریم، اما در سبک لایو-اکشن، این داستان واقعی به نظر می‌رسد. و دقیقا به همین علت، من بسیار هیجان‌زده هستم، تا مردم قصه او (مولان) را به شکلی بسیار واقعی، بسیار غریزی، و بسیار عاطفی تجربه کنند.

فیلم Mulan در تاریخ ۲۷ام مارس در سینماها اکران می‌شود، و این فیلم پس از فیلم‌های موفق سال گذشته دیزنی یعنی Aladdin (علاالدین) و The Lion King (شیرشاه)، جدیدترین بازسازی استودیوی دیزنی می‌باشد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.