سوپربول: اولین تیزر سریال‌های مارولی دیزنی پلاس منتشر شد

4 February 2020 - 12:30

طی مراسم سوپربول، دیزنی پلاس اولین تیزر از سریال‌های مارولی مورد انتظار خودش را منتشر کرد. این سریال‌ها شامل Falcon & the Winter Soldier «فالکون و سرباز زمستان»، WandaVision «وانداویژن» و Loki «لوکی» هستند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این تیزر ۳۰ ثانیه‌ای شاهد نگاه کوتاهی به این سه سریال مارولی بودیم که دوتای اول آن‌ها قرار است اواخر سال ۲۰۲۰ پخش شوند. سریال Loki با بازی تام هیدلستون در نقش این خدای حیله‌گر آزگاردی سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد.

در سریال Falcon and the Winter Soldier که پاییز ۲۰۲۰ پخش می‌شود شاهد حضور مجدد آنتونی مکی (Anthony Mackie) و سباستین استن (Sebastian Stan) در نقش‌های سابق خود هستیم. این دو وارد یک ماجراجویی جهانی برای آزمایش قابلیت‌های خودشان می‌شوند.

در سریال WandaVision که از سیتکام‌های دهه ۵۰ میلادی الهام گرفته، الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) و پال بتانی (Paul Bettany) دوباره در نقش اسکارلت ویچ و ویژن حضور دارند. این دو در حال گذراندن زندگی آرام خود هستند، اما متوجه می‌شوند همه چیز آن‌طوری که به نظر می‌آید نیست.

در سریال Loki دوباره شاهد حضور لوکی هستیم که در Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» توسط تانوس کشته شد، اما در اینجا یک نسخه دیگر از او قبل از مردنش را خواهیم دید.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.