اسپین‌آف فیلم Expendables درباره شخصیت جیسون استاتهام ساخته خواهد شد

4 February 2020 - 09:00

شش سال پس از اکران فیلم  The Expendables 3 «بی‌مصرف‌ها ۳» در سینماها، این فرنچایز اکشن دوباره با یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های خودش برخواهد گشت. چهارمین فیلم فرنچایز Expendables قرار نیست مسیر فیلم‌های قبلی را پیش بگیرد، بلکه در آن شاهد حضور شخصیت‌های جدیدی خواهیم بود. این فیلم با نام The Expendables: A Christmas Story «بی‌مصرف‌ها: یک داستان کریسمسی» درباره شخصیت لی کریسمس با بازی جیسون استاتهام (Jason Statham) خواهد بود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

استاتهام یکی از تنها بازیگرانی بود که در هر سه فیلم قبلی در کنار سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) حضور داشت و در این اسپین‌آف نقش اصلی را برعهده دارد. با توجه به عنوان فیلم هم می‌توان گفت شاهد یک داستان کریسمسی خواهیم بود.

دی‌جی کاروسو (DJ Caruso) کارگردان فیلم‌هایی مثل Disturbia «آشفته» و Eagle Eye «چشم عقاب» کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از مکس آدامز (Max Adams) برعهده دارد. بودجه این فیلم ۷۰ میلیون دلار تعیین شده است.

استاتهام و استالونه در این اسپین‌آف دوباره نقش سابق خود را بازی می‌کنند. احتمال حضور آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzennegger) و تونی جا (Tony Jaa) هم در این اسپین‌آف وجود دارد. هنوز بازگشت بازیگر دیگری تایید نشده است.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.