چهار پوستر جدید از فیلم Black Widow منتشر شد

4 February 2020 - 13:30

استودیوهای دیزنی و مارول به تازگی چهار پوستر جدید از فیلم بلک ویدو (Black Widow) به کارگردانی کیت شورتلند (Cate Shortland) منتشر کردند. این فیلم به گذشته‌ی شخصیت بلک ویدو و ارتباطش با شخصیت‌های یلنا با بازی فلورنس پیو (Florence Pugh)، الکسی با بازی دیوید هاربور (David Harbour) و ملینا با بازی ریچل ویز (Rachel Weisz) می‌پردازد، با توجه به اینکه از سرنوشت وی در فیلم انتفام‌جویان پایان بازی (Avengers: Endgame) با خبر هستیم. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

هنوز جزئیات زیادی از فیلمنامه‌ی این اثر منتشر نشده است. طرفداران بلک ویدو حدس می‌زنند پس از سرنوشت تلخ وی، شخصیت یلنا با بازی فلورنس پیو جای ناتاشا با بازی اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) را خواهد گرفت. اگرچه پیو در مصاحبه‌ای با سایت Uproxx این احتمال را رد کرد. این اتفاق می‌تواند مشابه سرنوشت کاپیتان آمریکا باشد که فالکون در نهایت سپرش را گرفته و راه وی را ادامه داد. البته تمام این‌ها حدس و گمان بوده و به جز این حقیقت که بلک ویدو در حال جنگ با شیاطینی از گذشته‌اش است، اطلاعات زیادی در دست نیست.

فیلم Black Widow در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) اکران خواهد شد.

در خلاصه‌ی رسمی این فیلم آمده است:

در فیلم هیجان انگیز Black Widow ساخته‌ی استودیو مارول، ناتاشا رومانوف (شناخته شده با نام بلک ویدو) با توطئه‌ای جدید که ارتباطی با گذشته‌اش دارد مقابله می‌کند. ناتاشا همزمان در مقابله با نیرویی که به جز شکست بلک ویدو به چیز دیگری نمی‌اندیشد، باید به سراغ گذشته‌ی جاسوسی و روابطش بسیار قبل تر از زمانی که به گروه انتقام‌جویان پیوست، بپردازد. اسکارلت جوهانسون در نقش بلک ویدو، یلنا با بازی فلورنس پیو، الکسی با بازی دیوید هاربور و ملینا با بازی ریچل ویز ستارگان این فیلم هستند. کیت شورتلند کارگردان و کوین فیج (Kevin Feige) تهیه‌کننده فیلم خواهند بود. اولین فیلم فاز چهارم دنیای سینمایی مارول در تاریخ ۱ مه ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.