باکس‌آفیس هفتگی: Bad Boys for Life همچنان می‌درخشد

4 February 2020 - 22:30

فیلم Bad Boys for Life محصول سونی، برای سومین هفته متوالی صدرنشین گیشه شده و به راحتی به کار خود، ادامه می‌دهد، گرچه این بدین معنی نیست که رقابت با فیلم‌های جدید، کار راحتی بوده است. هر دو فیلم جدید، Gretel & Hansel محصول UAR و The Rhythm Section محصول پارامونت، پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شدند و The Rhythm Section تلاش کرد تا بین ۱۰ فیلم بالای جدول باقی بماند و توانست رکورد بزند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم Bad Boys for Life با ۱۷.۷ میلیون دلاری که این هفته فروخت، برای سومین هفته متوالی صدرنشین جدول شد. فروش داخلی فیلم به ۱۴۸ میلیون دلار رسیده و آن را پرفروش‌ترین سری از مجموعه فیلم‌های Bad Boys کرده است. این فیلم در بازار بین‌المللی، ۳۰.۸ میلیون دلار فروخته و مجموع فروش بین‌‌المللی فیلم به ۱۴۲.۷ میلیون دلار و فروش کل آن ۲۷۱ میلیون دلار شده است.

فیلم ۱۹۱۷ محصول یونیورسال نیز پیشتاز جوایز و مراسم‌های مختلف بوده و با ۹.۶۶ میلیون دلاری که این هفته فروخته در رده دوم خود باقی مانده و مجموع فروش داخلی‌اش، ۱۲۰ میلیون دلار شده است. این فیلم در بازار بین‌المللی ۲۰‌.۹ میلیون دلار در ۶۱ بازار فروخته و در روسیه، تایوان، سوئد و تایلند اکران شده است. مجموع فروش بین‌المللی فیلم به ۱۲۹.۸ میلیون دلار رسیده است.

یونیورسال همچنان رده سوم جدول را با فیلم Dolittle در اختیار دارد و ۷.۷ میلیون دلاد فروخته و با بودجه ۱۷۵ میلیون دلاری‌اش، تنها ۵۵ میلیون دلار فروش داخلی داشته است. این فیلم در بازار بین‌المللی بیش از ۷۱ میلیون دلار فروخته و این هفته در ۶۳ بازار ۱۷.۷ میلیون دلار فروش داشته است. مجموع فروش فیلم فعلا ۱۲۶.۶ میلیون دلار شده، در حالیکه هنوز در فرانسه، بریتانیا، روسیه و ژاپن و چین اکران نشده است.

اکران‌های هفته آینده:

هفته آینده شاهد بازگشت مارگو رابی در نقش هارلی کویین در کمیک اقتباسی Birds of Prey در بیش از ۴۱۰۰ سینما هستیم.

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.