تریلر جدید Beauty and the Beast رکورد شکست

16 November 2016 - 23:07

دیزنی عملکردی فوق‌العاده در ساخت فیلم‌های لایو اکشن از عناوین کلاسیک پرطرفدار قدیمی خود به نمایش گذاشته‌است که در ابتدا با فیلم Alice in Wonderland «آلیس در سرزمین عجایب» در سال ۲۰۱۰ آغاز شد و با Maleficent «شیطان»، Cinderella و The Jungle Book «کتاب جنگل» ادامه یافت. حتی فیلم‌های ضعیف نیز (Alice Through the Looking Glass و Pete’s Dragon) در این زمینه نتوانستند اشتیاق استودیو به ادامه دادن این روند را متوقف کنند. بازسازی‌های بسیاری برای این استودیو در صف انتظار قرار دارند ولی نزدیک‌ترین آنها به اکران فیلم Beauty and the Beast «دیو و دلبر» است که اخیرا تریلری جدید از آن منتشر شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

ستارگانی چون اما واتسون (Emma Watson) و دن استیونز (Dan Stevens) در کنار بازیگران نقش مکمل قدرتمند انتظارات از این فیلم را بسیار بالا برده‌اند، تا جایی که صحبت از نامزدی آن برای جایز بهترین فیلم در مراسم اسکار به میان آمده‌است. هایپ موجود پیرامون این فیلم به قدری بالا است که تیزر تریلر منتشر شده از آن در ماه‌های گذشته، توانست در روز اول از نظر بازدید، تیزر فیلم‌هایی چون Star Wars: The Force Awakens و Captain America: Civil War را پشت سر گذاشته و رکوردی جدید ثبت کند.

حال به گزارش Entertainment Weekly، اولین تریلر منتشر شده از Beauty and the Beast نیز توانست در ۲۴ ساعت اول پخش خود، رکوردی جهانی از خود بر جای بگذارد. با رسیدن به ۱۲۷٫۶ میلیون بازدید، این تریلر با عبور از تریلر Fifty Shades Darker با ۱۱۴ میلیون بازدید و تریلر Star Wars: The Force Awakens با ۱۱۲ میلیون بازدید، تبدیل به پر بیننده‌‌ترین تریلر تاریخ سینما شد.

نظر شما در مورد اولین تریلر منتشر شده‌ چیست؟ آیا این فیلم خواهد توانست انتظارات موجود را برآورده کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Beauty and the Beast در تاریخ ۲۷ اسفند امسال راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • DeadPool says:

    یعنی هایپ این فیل از استاروارز و کاپیتان امریکا بالاتره که این قدر بازدید خورده!!!!!!!!!به نظرم فروشش کاملا تضمینیه

  • DeadPool says:

    فیل=فیلم