جان تراولتا به کوین هارت در سریال Die Hart پیوست

5 February 2020 - 14:00

جان تراولتا (John Travolta) نقش مقابل کوین هارت (Kevin Hart) در سریال هارت جان‌سخت (Die Hart) شبکه‌ی Quibi را ایفا خواهد کرد. تولید سریال از دوشنبه آغاز خواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

تریپر کلنسی (Tripper Clancy) و درک کولستاد (Derek Kolstad) نویسندگان فیلمنامه بوده و اریک اپل (Eric Appel) کارگردانی سریال را برعهده دارد. هارت در این سریال در نقش خودش، یک کمدین که از کارهای ضعیفش خسته شده، ظاهر می‌شود. هارت خیلی زود و هنگامی که کارگردانی مشهور نقش اصلی یک فیلم را به او پیشنهاد می‌کند، به آرزویش می‌رسد اما قبل از این فیلم باید در بزرگترین آموزشگاه فیلم‌های اکشن که توسط یک مربی روانی اداره می‌شود، آموزش ببیند. کوین که تحت تأثیر این مربی مدرسه اکشن و یک دانش آموز رقیب سرسخت قرار گرفته است، باید یک سری سکانس های اکشن خیلی سخت را ایفا کند اگر می خواهد رویای خود را تحقق بخشیده و نقش اصلی فیلم را برعهده گیرد.

هارت همراه با کندیس ویلسون (Candice Wilson)، برایان اسمایلی (Bryan Smiley) تهیه‌کننده اجرایی بوده و جف کلانگان (Jeff Clanagan)، رییس کمپانی Laugh Out Loud و همکار دیرینه‌ی هارت، تهیه‌کننده‌ی پروژه است. سریال Die Hart اولین پروژه با این مضمون کمپانی Laugh Out Loud به حساب می‌آید.

هارت و کلانگان اولین کنسرت و فیلم کوین هارت: الان چه؟ (Kevin Hart: What Now) را به همراه کارگردان فیلم، تیم استوری (Tim Story) و در سال ۲۰۱۶ ساخته‌اند. هال بری (Halle Berry)، دان چیدل (Don Cheadle) و اد هلمس (Ed Helms) ستارگان فیلم بوده و این اثر الهامی برای ساخت سریال Die Hart بوده است.

این اولین نقش تراولتا پس از نقش جان شاپیرو در سریال مردم در برابر او.جی.سیمپسون: یک داستان جنایت آمریکایی (The People v. O.J. Simpson: American Crime Story)، که برای آن نامزد جایزه امی نیز شد، به حساب می‌آید. وی اخیرا در فیلم‌های رنگ تجاری (Trading Paint)، رز سمی (The Poison Rose) و متعصب (The Fanatic) دیده شده است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.