حضور تام هیدلستون در سریال مهیج سیاسی White Stork از شبکه نتفلیکس

5 February 2020 - 14:30

تام هیدلستون (Tom Hiddleston) برای حضور در نقش اول مرد سریال مهیج سیاسی White Stork، از شبکه نتفلیکس، که درباره تناقض حقیقت در یک دنیای پسا-حقیقت است، انتخاب شده است. این سریال درام بریتانیایی از کمپانی Eleven می‌آید. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

نتفلیکس سفارش ساخت سریال White Stork، که کریستوفر دانلوپ (Christopher Dunlop) خالق، فیلم‌نامه‌نویس، و تهیه‌کننده اجرایی آن می‌باشد و توسط کریستوفر نایهولم (Kristoffer Nyholm) کارگردانی می‌شود، را برای ده قسمت در نظر گرفته است.

داستان سریال White Stork در مورد جیمز کوپر (با بازی هیدلستون) است که وقتی او را برای سمتی در مجلس انتخاب می‌کنند، آشر میلان فرستاده می‌شود تا صلاحیت او را بررسی کند. اما آشر خیلی زود متوجه رازهای نهانی و مخربی می‌شود که به شدت در گذشته جیمز جا خوش کرده‌اند. رازهایی که برای از هم پاشیدن همه چیز جیمز، از کارش گرفته تا ازدواج و حتی افراد قدرت‌مند حامی کمپین او، تهدیدآمیز خواهند بود.

هیدلستون برای بازی در سریال کوتاه بریتانیایی The Night Manager (مدیر شب)، که از شبکه AMC در آمریکا به روی آنتن رفت، برنده یک جایزه گلدن گلوب و نامزد دریافت یک جایزه امی شد. او برای ایفای نقش اصلی در سریال کوتاه Loki (لوکی)، محصول +Disney, نیز در نظر گرفته شده است؛ او در این سریال نقش همیشگی خود در فیلم‌های دنیای مارول را تکرار خواهد کرد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.