تونی کولت در Pieces Of Her نقش‌آفرینی خواهد کرد

5 February 2020 - 23:30

تونی کولت (Toni Collette) بازیگر سریال Unbelievable در مجموعه‌ی دیگری از Netflix بانام Pieces of Her، درام دلهره‌آوری بر اساس کتاب جنایی پرفروش کارین اسلاتر (Karin Slaughter) که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، به ایفای نقش خواهد پرداخت. مینکی اسپایرو (Minkie Spiro) کارگردانی هر هشت قسمت این سریال را که تمام خالقانش مؤنث هستند بر عهده دارد. لزلی لینکا گلاتر (Lesli Linka Glatter)، شارلوت استاوت (Charlotte Stoudt) و برونا پاپاندریا (Bruna Papandrea) تهیه‌کنندگان اجرایی این عنوان هستند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

استاوت نویسندگی و شورانری این مجموعه را نیز انجام می‌دهد.

داستان در مورد حادثه‌ی خشونت‌آمیز تصادفی است که منجر به رخ دادن زنجیره رویدادهای غیرمنتظره‌ای برای اندی الیور و مادرش لارا (با نقش‌آفرینی کولت) در شهر جورجیا می‌شود. اندی ناامید از پیدا کردن پاسخ، سفر خطرناکی را در سراسر آمریکا آغاز می‌کند که او را به سمت تاریکی می‌کشد.

کولت که برنده‌ی جوایز امی و گلدن گلوب بوده است، اخیراً در سریال کوتاه تحسین‌شده‌ی نتفلیکس یعنی Unbelievable در کنار مری ویور (Merritt Wever) و کیتلین دیور (Kaitlyn Dever) نقش‌آفرینی کرد. او همچنین در فیلم Knives Out نیز حضور پیداکرده است. فیلم بعدی او Dream Horse نام دارد که در ماه مه اکران خواهد شد و در آن دیمین لوئیس (Damian Lewis) نیز حضور دارد.

اسپایرو در حال حاضر کارگردانی سریال کوتاه The Plot Against America را بر اساس رمانی از فیلیپ روت (Philip Roth) و برای شبکه‌ی HBO انجام می‌دهد. او اخیراً نامزد جایزه‌ی انجمن منتقدان آمریکا ۲۰۲۰ برای کارگردانی یک قسمت از سریال Fosse/Verdon شد.

اسلاتر ۲۰ رمان شامل Cop Town،Pretty Girls و The Good Daughter را نوشته است. کتاب‌های او بیش از ۳۵ میلیون نسخه به فروش رفته و به بیش از ۳۶ زبان ترجمه‌شده است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.