پوستر شخصیت‌های New Mutants منتشر شد

5 February 2020 - 22:00

اگر منتظر اعضای تیم New Mutants هستید، باید بگوییم شانس به شما رو کرده است. این هفته، استودیو قرن ۲۰ تصاویر جدیدی از شخصیت‌های فیلم منتشر کرده: دنی مون‌استار و سان‌اسپات. تصاویر جدید دنی و سان‌اسپات به همراه پوستر جدید فیلم منتشر شده‌اند که کل تیم New Mutants را نشان می‌دهد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

روز دوشنبه، سه تصویر جدید از شخصیت هانت، دنی مون‌استار، منتشر شد که در اکانت رسمی توییتر فیلم قرار گرفتند. این اولین باری بود که دنی را بعد از تریلر فیلم می‌دیدیم. کانون توجه تصویر دنی، گردنبند خرسی دنی است. این می‌تواند مربوط به خط داستانی کمیک Demon Bear مارول باشد که داستان اصلی این تیم کمیک است و از داستان فیلم الهام گرفته است. در کمیک، دنی به اسم Mirage شناخته شده و توانایی خلق صور خیال از ترس‌های افراد دارد. این توانایی را در تریلر فیلم نیز دیده‌ایم.

تصویر بابی کاستا ملقب به سان‌اسپات نیز منتشر شده و با تشکر از اسمش و حرف‌های بابی در طول جلسه درمان گروهی متوجه شدیم دوست دخترش را سوزانده است و بابی به شدت داغ است. بابی همیشه سعی دارد عادی بنظر برسد اما توانایی او در تغییر انرژی خورشیدی، باعث می‌شود هیجان‌انگیزتر شود.

با انتشار تصاویر دنی و بابی روی اکانت توییتر فیلم، این احتمال هست که تصاویر جدیدی از ران سینکلر‌ معروف به وولفسبین، ایلیانا راسپوتین معروف به ماجیک و سم گوثری معروف به کانونبال نیز منتشر گردند. این درست بهترین زمان بعد از کنسل و به تعویق افتادن‌های متوالی فیلم است و طرفداران به شدت منتظر این فیلم هستند.

فیلم New Mutants در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ راهی سینماها می‌شود.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.