فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent با حضور نیکولاس کیج در سال ۲۰۲۱ اکران می‌شود

6 February 2020 - 00:00

کمپانی Lionstage تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۱ را برای اکران کمدی متا اکشن The Unbearable Weight of Massive Talent، با حضور نیکولاس کیج (Nicolas Cage)، برای نقش‌آفرینی در ورژنی از کاراکتر خودش در فیلم، در نظر گرفته است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

تام گورمیکان (Tom Gormican) این فیلم را، براساس فیلم‌نامه‌ای نوشته خودش و کوین اتن (Kevin Etten)، کارگردانی می‌کند. کوین تورن (Kevin Turen) تهیه‌کننده پروژه است.

داستان فیلم از این قرار است: نیکولاس کیج قصه که بسیار ناراضی است و با یک ورشکستگی مالی روبرو شده است، باید برای شرکت در تولد یکی از طرفداران پروپا قرصش، یک پیشنهاد یک میلیون دلاری را بپذیرد. وقتی اوضاع به طرز خیلی جدی و خطرناکی وارونه می‌شود، کیج مجبور می‌شود برای نجات خودش و افراد دوست داشتنی زندگی‌اش، طبق همان اصول شهرت و معروفیت خودش زندگی کند.

خبر این پروژه، برای ساخته شدن توسط گورمیکان، از ماه نوامبر که کمپانی Lionstage وارد مذاکرات نهایی آن شد، منتشر شده است. گورمیکان سریال کمدی Ghosted (ارواح)، از شبکه Fox، که اتن تهیه‌کننده اجرایی‌اش بود، را نیز کارگردانی کرده است.

از جمله کارهای معتبر اخیر کیج می‌توان به فیلم موفق کالت Mandy (مندی) اشاره کرد، او در حال حاضر نیز در حال ایفای نقش در Wonderland (سرزمین شگفتی)، Primal (وحشی)، و Grand Isle (جزیره بزرگ) نیز می‌باشد.

در تقویم اکرانهای ۲۰۲۱ کمپانی Lionstage، تاریخ اکران فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent با فیلم John Wick Chapter 4 (جان ویک فصل چهار) هم‌زمان خواهد بود. در مجموع، تاریخ ۱۹ مارس سال آینده، تابه‌حال، برای اکران فیلم Tomb Raider 2(توم ریدر ۲) با حضور آلیسیا ویکاندر (Alicia Vikander) و محصول کمپانی United Artists Releasing و قسمت بعدی فرنچایز Paranormal Activity (فعالیت فراطبیعی)، محصول کمپانی Paramount، نیز در نظر گرفته شده است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.