ایده‌ای بی‌نظیر برای Don’t Breathe 2 وجود دارد!

17 November 2016 - 09:00

یکی از فیلم‌های موفق در تابستان امسال Don’t Breathe بود که توانست با بودجه‌ای ۱۰ میلیون دلاری، به فروش داخلی ۹۰ میلیون دلار دست یافته و در مجموع به فروش جهانی ۱۵۲٫۵ میلیون دلار برسد. داستان فیلم پیرامون شخصیت‌های راکی، آلکس و مانی است که بدون اجازه وارد خانه مردی نابینا و ناشناخته می‌شوند. از شانس بد آنها، پیرمرد نابینا اثبات می‌کند که نقص عضوش مانعی بر سر راهش نیست و به راحتی از پس نقش بر آب کردن نقشه‌های آنها بر می‌آید. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم نه تنها از نظر مالی یک موفقیت بود، بلکه منتقدان و مخاطبان نیز عملکرد عالی فیلم را در ژانر خود ستایش کردند. به لطف موفقیت مالی فیلم، طبق معمول ساخت دنباله برای آن از طرف سونی تایید شد. اگرچه آلوارز (کارگردان فیلم) در ابتدا با این موضوع موافق نبود ولی به نظر او توانسته‌است داستانی بدون نقص را برای این دنباله پیدا کند.

در گفتگوی اخیر Cinema Blend با آلوارز و سم ریمی (Sam Raimi) تهیه کننده فیلم، این موضوع مشخص شد که داستان این دنباله بسیار متفاوت خواهد بود:

در حال حاضر Don’t Breathe 2 پروژه‌ای است که قطعا قصد انجام دادن آن را داریم. چالش در این مورد واضح است، ما قصد نداریم فیلمی مشابه فیلم اول بسازیم و برچسب شماره ۲ را به آن بچسبانیم. اگر این کار را بکنیم که خیلی شرمنده می‌شویم. در ابتدا که به ما گفتند «آیا می‌خواهید دنباله بسیازید» گفتم نه نه نه نه نه! این کلیشه هالیوود است! این کار شیطانی است! نمی‌خواستیم این دنباله را بسازیم چون توانایی‌اش را داشتیم. ولی بعدا یک ایده به ذهنمان رسید که بسیار هیجان انگیز به نظر می‌رسد و در مورد آن قصد ندارم چیزی بگویم، چون به هر حال باعث اسپویل شدن آن می‌شود.

ریمی نیز در ادامه صحبت‌های آلوارز افزود:

این ایده جالب‌ترین ایده‌ای است که تا کنون برای یک دنباله شنیده‌ام. کاملا جدی گفتم!

Don’t Breathe 2 در مرحله پیش تولید قرار دارد و تاریخ اکران مشخصی برای آن در نظر گرفته نشده‌است.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.