وینسنت دن آفریو، جان برنتال و ریچارد توماس به فیلم هیجانی و بدون عنوان از نتفلیکس پیوستند

6 February 2020 - 11:00

وینسنت دن آفریو (Vincent D’Onofrio)، جان برنتال (Jon Bernthal) و ریچارد توماس (Richard Thomas) به ویولا دیویس (Viola Davis) و ساندرا بولاک (Sandra Bullock) به فیلم هیجانی و بدون عنوان از نتفلیکس به کارگردانی نورا فینگشیت (Nora Fingscheidt) پیوستند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به لیندا اموند (Linda Emond) و اما نلسون (Emma Nelson) اشاره کرد که در مقابل اشلینگ فرنچوسی (Aisling Franciosi) و راب مورگان (Rob Morgan) قرار می‌گیرند. این فیلم درام و هیجانی که هم اکنون در ونکوور در حال فیلمبرداری است به داستان روث اسلیتر با بازی بولاک می‌پردازد. وی پس از گذراندن مجازات به جرمی خشن، از زندان آزاد می شود. اما هرگز خودش را نمی‌بخشد. تنها امیدش برای رستگاری در مواجهه با قضاوت شدید مردم شهر، یافتن خواهر کوچکتر و فقیرش است که مجبور به ترک وی شده بود.

کریستوفر مک کواری (Christopher McQuarrie) فیلمنامه را با اقتباس از نمایش‌نامه‌ی انگلیسی نابخشوده (Unforgiven) نوشته است. گراهام کینگ (Graham King)، بولاک و ورونیکا فرس (Veronica Ferres) تهیه‌کنندگان فیلم هستند. در حالی که نان مورالس (Nan Morales)، نیکولا شیندلر (Nicola Shindler)، سالی وین رایت (Sally Wainwright) و کالین وینس (Colin Vaines) تهیه‌کننده اجرایی اثر خواهند بود.

منبع: HollywoodReporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.