ریچل مک‌آدامز در فیلم Doctor Strange 2 حضور نخواهد داشت

6 February 2020 - 17:00

امروز صبح به اطلاع شما رساندیم مارول در حال مذاکره با سم ریمی (Sam Raimi) برای کارگردانی فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness «دکتر استرنج در مالتی‌ورس جنون» است. در گزارشی جدید به نظر می‌آید ریچل مک‌آدامز (Rachel McAdams) برای بازی در این دنباله برنخواهد گشت. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

مک‌آدامز در فیلم اول نقش دکتر کریستین پالمر همکار و زن موردعلاقه دکتر استیون استرنج (با بازی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)) را بازی کرد. کریستین در بهبود استرنج پس از آسیب شدید فیزیکی که به او وارد شده بود نقش زیادی داشت، اما رابطه آن‌ها دوام نیاورد. البته استرنج پس از جادوگر شدن دوباره با کریستین ملاقات کرد و قبل از اینکه دوباره از هم جدا شوند با یکدیگر آشتی کردند. کریستین آخرین پیوند استرنج به دنیایی بود که می‌خواست آن را رها کند.

البته در همین گزارش ذکر شده چیویتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) و بندیکت وانگ (Benedict Wong) قطعا در این دنباله حضور دارند. اجیوفور نقش بارون موردو دوست سابق و دشمن کنونی استرنج را بازی می‌کند؛ در حالی وانگ هم نقش دوست کنونی استرنج به نام وانگ را بازی خواهد کرد. الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) در نقش اسکارلت ویچ به این فیلم اضافه شده است.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness در تاریخ ۷ مه ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.