Toy Story 3 هیچگاه پایان داستان نبود

17 November 2016 - 15:00

خیلی از طرفداران پیکسار زمانی که شنیدند Toy Story 4 «داستان اسباب بازی ۴» ساخته می‌شود متعجب شدند؛ چون فکر می‌کردند که فیلم سوم پایانی برای این داستان بود. یکی از افراد اصلی استدیو پیکسار، بیان کرد که پیکسار هیچگاه برنامه‌ای برای پایان دادن داستان اسباب بازی‌ها نداشته است. اندرو استنتون (Andrew Stanton)، که برای هر سه نسخه از Toy Story  «داستان اسباب بازی» یکی از نویسندگان بوده است گفت که از ابتدا نیز قصد این را داشتند Toy Story 4 «داستان اسباب بازی ۴» را بسازند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

او بیان کرد:

هیچ کس برای ساخت یک داستان عالی برای Toy Story 4 «داستان اسباب بازی ۴» سختگیرتر از ما نیست. می‌دانیم که یک هدف بزرگ را انتخاب کرده‌ایم و به همین دلیل در ساخت فیلم تاخیر دادیم تا واقعاً فیلمی عالی بسازیم. می‌دانم این سوال وجود دارد که چرا فیلم چهارم در حال ساخت است؟ حقیقت این است که ما همیشه قصد ساخت انیمیشن چهارم را داشتیم.

پیکسار همیشه در مورد ساخت دنباله برای فیلم‌های خود به صورت عجیبی عمل کرده است. از یک جهت می‌گویند که برای ساخت دنباه‌ای برای یک فیلم موفق تحت فشار قرار نمی‌گیرند، نه از جانب سران پیکسار و نه خود کمپانی دیزنی. اگر ما به فیلم‌هایی که پیکسار تا به حال ساخته است نگاه کنیم؛ با این موضوع مواجه می‌شویم که اکثر انیمیشن‌های این استدیو دنباله بوده‌اند یا فیلم‌هایی هستند که برایشان دنباله ساخته شده است. تنها یکی از چهار انیمیشن آینده‌ پیکسار دنباله نیست و اورجینال محسوب می‌شود. جز انیمیشن Coco، سه فیلم دیگر دنباله‌هایی برای انیمشن‌های Cars «ماشین ها»، The Incredibles «شگفت انگیزان» و Toy Story «داستان اسباب بازی» محسوب می‌شوند.

به عنوان یک سگانه، سه انیمیشن Toy Story داستانی زیبا و کاملی داشتند. در این سه فیلم اندی در حال بزرگ شدن بود، ولی حالا که اندی بزرگ شده داستانی برای تعریف کردن باقی نمانده است. ما فکر می‌کردیم بعد از این دیگر کار فرانچایز تمام شده است و خود اندرو اتستنتون هم گفته بود که همیشه قرار نیست یک فرانچایز را ادامه دهیم. شاید بتوانیم بگوییم که پیکسار داستان اسباب بازی ۳ پایانی برای این فرانچایز نمی‌دید بلکه منتظر بود تا ایده‌ی مناسب برای ساخت دنباله‌ای خوب را برای داستان اسباب بازی را پیدا کند.

تا اکران انیمیشن Toy Story 4 «داستان اسباب بازی ۴» زمان زیادی باقی مانده است. در ابتدا سال ۲۰۱۸ را برای اکران انتخاب کرده بودند، ولی بعد از آن تاریخ اکران یک سال تاخیر خورد تا فصای منسابی به انیمیشن The Incredibles «شگفت انگیزان» بدهد. در هر صورت به نظر می‌رسد که Toy Story 4 «داستان اسباب بازی ۴» ساخته شود و ما باید امیدوار باشیم که پیکسار مثل همیشه کار خود را به خوبی انجام دهد.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.