وین دیزل از شخصیت Baby Groot می‌گوید

17 November 2016 - 14:42

یکی از نگرانی‌های بزرگ هنگام اکران فیلم Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» نحوه به نمایش گذاشتن راکون و درخت سخن‌گو توسط مارول و کارگردان جیمز گان (James Gunn) بود. همانطور که می‌دانیم بردلی کوپر (Bradley Cooper) و وین دیزل (Vin Diesel) صداپیشگی این دوشخصیت را بر عهده داشتند و توانستند تبدیل به یکی از اصلی‌ترین علل موفقیت فیلم در زمان اکران آن شوند. در مورد Guardians of the Galaxy Vol. 2 نیز بازگشت این دو بازیگر به نقش‌هایشان موضوعی است که بسیاری منتظر آن هستند، ولی این بار در رابطه آنها با یکدیگر تفاوت‌هایی وجود خواهد داشت. با سینماگیمفا همراه باشید.

در انتهای فیلم اول و پس از شکست دادن رونان، گروت خود را برای نجات دوستانش فدا می‌کند و در نتیجه به صورت Baby Groot «بچه گروت» باز می‌گردد. حال می‌دانیم که از ابتدای دنباله، او در همین قالب باقی می‌ماند و همچنین حافظه خود را از دست داده‌است و چیزی از اتفاقات فیلم اول به خاطر ندارد.

دیزل در مصاحبه با کولایدر به شخصیت گروت در دنباله و نحوه اثرگذاری آن بر روی روند فیلم اشاره کرد:

قطعا تفاوت وجود دارد. او در قالب بچه گروت بسیار ساده لوح است. من همیشه به گروت در فیلم اول به چشم یک بچه دانشگاهی نکاه می‌کردم. او کاملا بالغ نشده‌بود ولی یک مرد به تمام معنا بود. وقتی که در انتهای فیلم او خود را قربانی می‌کند، مجبور می‌شود همه چیز را از اول شروع کند. در نتیجه قرار است یک بچه گروت دوست داشتنی و مسخره را ببینیم که در پرده سینما از این سمت به آن سمت می‌رود و در حین این کار تجربه کسب می‌کند. فکر می‌کنم مردم عاشق این فیلم خواهند شد.

طرفداران بچه گروت این فرصت را دارند تا کاراکتر محبوب خود در تریلر این دنباله که قرار است در انتهای سال جاری میلادی منتشر شود دوباره ببینند. شما می‌توانید اولین تیزر تریلر منتشر شده از این فیلم را از اینجا مشاهده کنید.

Guardians of the Galaxy Vol. 2 در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.