اولین تصویر از شخصیت Snake Eyes منتشر شد

6 February 2020 - 22:30

هنری گولدینگ (Henry Golding) اولین تصویر از فیلم جدید Snake Eyes، اسپین‌ آف G.I. Joe را منتشر کرده که خودش شخصیت اصلی فیلم است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم براساس شخصیت Snake Eyes کمیک جی آی جو است. خبر ساخت این فیلم سال ۲۰۱۸ اعلام شد و اکران آن اوایل سال ۲۰۲۰ خواهد بود. رابرت اسکونت (Robert Schwentke) کارگردان فیلم است و ایوان اسپیلیوتوپکلوس (Evan Spiliotopoulos) فیلم‌نامه را قلم می‌زند. شخصیت Snake Eyes شخصیت کلیدی تیم جی آی جو است که استاد مبارزه ماهری با داستان غم‌انگیزی است. او قبلا در فیلم‌های جی آی جو دیده شده: G.I. Joe: The Rise of Cobra محصول سال ۲۰۰۹ و G. I. Joe: Retaliation محصول سال ۲۰۱۳. هیچ یک از این فیلم‌ها با استقبال منتقدین مواجه نشدند گرچه عملکرد خوبی در باکس‌آفیس داشتند. بعد از اکران Retaliation، خبر ساخت فیلم سوم اعلام شد، اما بخاطر برنامه کاری بازیگران به تعویق افتاد. شخصیت Snake Eyes در دو فیلم قبلی توسط ری پارک (Ray Park) بازی شده است.

از آن‌ جایی که این اسپین‌ آف ریست سختی در فرنچایز است، این شخصیت را گولدینگ بازی می‌کند که در فیلم Last Christmas و The Gentlemen عملکرد موفقی داشت.

گولدینگ اولین تصویر فیلم را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده و زیر آن نوشته: چون امروز تولدمه، و دارم نقش Snake Eyes رو بازی می‌کنیم، اینم اولین عکس از این شخصیت.

تصویر سیاه و سفید فیلم گولدینگ را در قالب شخصیت اصلی نشان می‌دهد. این عکس فقط پشت سر این شخصیت را نشان می‌دهد گرچه افراد دیگری نیز در تصویر هستند.
بازیگران زیادی در این فیلم هنرنمایی خواهند کرد: شخصیت اسکارلت را سامارا ویوینگ (Samara Weaving) ایفا خواهد کرد.

این شخصیت مامور اطلاعاتی به شدت ماهری است و اولین زن جوخه جی آی جو است و ارتباط نزدیکی با Snake Eyes دارد. ایکو یویس (Iko Uwais) نقش هارد مستر را بازی می‌کند، در حالی که اندرو کوجی (Andrew Koji) استورم شدو خواهد بود. فیلم‌برداری Snake Eyes از اوایل ماه گذشته در توکیو، ژاپن آغاز گردیده است.

گولدینگ در مصاحبه مطبوعاتی فیلم کاملا از خود مطمئن بود و فیلم‌نامه و کار را تحسین کرد. برخلاف اولین عکس فیلم، حال و هوا و طراحی فیلم متفاوت‌تر و جدی‌تر از فیلم‌های قبلی G.I. Joe است.

تیم سازنده این فیلم سعی دارند کار منحصر به فردی خلق کنند که مجزا از کارهای قبلی باشد.

منبع: اسکرین رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.