فیلم‌برداری ماتریکس ۴ آغاز شد

6 February 2020 - 22:00

سرانجام فیلم Matrix 4 ساخته می‌شود و اولین تصویر از کیانو ریوز (Keanu Reeves) در نقش مشهور، نئو، بطور آنلاین منتشر شده است. تولید فیلم در سان فرانسیسکو در حال انجام است. او هنوز لباس چرم مشهورش را به تن نکرده و همان موهای بلند جان ویک را دارد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

دیدن بازیگر ماتریکس از سال ۲۰۰۳ با The Matrix: Revolutions برای طرفداران جالب است. ماتریکس ۴ نه تنها بازگشت لنا واچوسکی (Lana Wachowski) بلکه ریوز و کری-آن ماس (Carrie-Anne Moss) به فیلم بازگشته‌اند. توبی امریچ (Toby Emmerich) رئیس برادران وارنر، از ساخته شدن این فرنچایز هیجان زده است.

از بازگشت لانا بسیار خوشحالیم. لانا فیلم‌ساز خلاق و اصیلی است و بسیار از کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی وی در این فصل از دنیای ماتریکس مشعوفیم‌.

این فیلم ستاره آکوامن و واچمن، یحیی عبدالمتین (Yahya Abdul-Matin) را به همراه جسیکا هنویک (Jessica Henwick) و نیل پاتریک هریس (Neil Patrick Harris) در اختیار دارد.

خیلی از ایده‌های لیلی و من درباره وقایع ۲۰ سال پیش هستند. خوشحالم این شخصیت‌ها به زندگیم بازگشتند و شانس دیگری برای کار کردن با دوستان باهوشم دارم.

فیلم ماتریکس ۴ از ۲۱ مارس ۲۰۲۱ در سینماها خواهد بود.

منبع: کامیک بوک

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.