تریلر جدید Kong: Skull Island منتشر شد: همه به پادشاه احترام بگذارید

17 November 2016 - 21:08

در ماه جولای گذشته و در جریان کامیک‌کان، نخستین تریلر فیلم Kong: Skull Island «کونگ: جزیره‌ی جمجمه» منتشر شد. حال پس از گذشت چند ماه، دوباره شاهد تریلر جدیدی از این فیلم هستیم که جذابیت‌های ویژه‌ای را در خود جای داده است. برای مشاهده این تریلر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.  همانطور که کارگردان این فیلم یعنی آقای Jordan Vogt-Roberts در گذشته اعلام کرده بود، کینگ کونگ در فیلم Kong: Skull Island از نظر اندازه بزرگ‌تر خواهد بود. این فیلم قرار است کینگ کونگ را به خانه‌اش بازگرداند– جایی با چشم‌انداز زیبا و پر از موجودات گوناگون. این فیلم ستارگانی همچون بری لارسون (Brie Larson)، تام هیدلستون ( Tom Hiddleston)، ساموئل ال جکسون ( Samuel L. Jackson)، جان گوودمن (John Goodman) و توبی کبل ( Toby Kebbell) در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد. این فیلم ماجرای گروهی از کاشفان را روایت می‌کند که به قلمرویی ناشناخته و عجیب قدم می‌گذارند.

تریلر جدید فیلم Kong: Skull Island «کونگ: جزیره‌ی جمجمه» داری سکانس‌های طنز بیشتر و همچنین سکانس‌هایی مربوط به شخصیت‌های مختلف است. برای مثال، می‌توان به سکانس‌های بسیار خوب John C. Reilly در این تریلر اشاره کرد. همچنین از نظر بصری هم می‌توانیم کیفیت بهتری را در این تریلر مشاهده کنیم.

همچنین دو تصویر زیبای جدید هم از این فیلم منتشر شده که می‌توانید آن را از پایین مشاهده کنید.

kong-skull-island-poster

kong-skull-island-poster-1

همچنین ستارگان دیگری جان سی ریلی، کوری هاوکینز، جیسون میچل، توماس مان، شی ویگهام، جینگ تیان و جان اورتیز حضور خواهند داشت.

فیلم فیلم Kong: Skull Island «کونگ: جزیره‌ی جمجمه» در تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۱۷ برابر با ۲۰ اسفند ۹۵ در سینماها اکران خواهد شد.

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.