لیندزی مورگان به مجموعه‌ی Walker پیوست

7 February 2020 - 10:00

ستاره‌ی سریال The 100 در شبکه‌ی CW، لیندزی مورگان (Lindsey Morgan) به مجموعه‌ی Walker پیوست. جرد پادالکی (Jared Padalecki) از مجموعه‌ی Supernatural نقش اصلی این سریال را ایفا خواهد کرد. پروژه‌ی مذکور به سفارش CW برای فصل پخش ۲۰۲۰-۲۰۲۱ ساخته خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

Walker، کوردل واکر (با بازی پادالکی) را دنبال می‌کند که پس از دو سال مأمور مخفی بودن به خانه‌اش در آستین تگزاس بازمی‌گردد و تلاش می‌کند تا با دو فرزندش مجدداً ارتباط برقرار کند. در این حین مسائلی موجب افزایش تردید او راجع به اتفاقات پیرامون مرگ همسرش می‌شود. مورگان نقش شریک زندگی جدید واکر یعنی میکی را ایفا خواهد کرد که یکی از اولین زنان تاریخ پلیس تگزاس بوده است و شخصیتی دقیق و زیرک توصیف‌شده است. او در سن آنتونیو بزرگ‌شده است و خانواده‌اش پیش از آنکه تگزاس وجود داشته باشد در آن حضورداشته‌اند.

این مجموعه توسط آنا فریک (Anna Fricke) نوشته و تهیه‌شده است و دن لین (Dan Lin) و لیندزی لیبراتوره (Lindsey Liberatore) از کمپانی Rideback به همراه پادالکی تهیه‌کنندگی اجرایی آن را بر عهده‌دارند. Walker توسط CBS Television Studios در همکاری با Rideback تولیدشده است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.