فرزندان سوپرمن در Superman & Lois مشخص شدند

7 February 2020 - 10:30

یکی از بزرگ‌ترین تغییراتی که از رویداد Crisis on Infinite Earths حاصل شد این بود که سوپرمن/کلارک کنت اکنون به‌جای یک پسر، دو فرزند پسر دارد. شبکه‌ی CW در حال حاضر انتخاب بازیگر برای سریال Superman & Lois را آغاز کرده است و جردن الساز (Jordan Elsass) و الکساندر گارفین (Alexander Garfin) برای ایفای نقش دو پسر سوپرمن انتخاب‌شده‌اند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

جردن الساز (سمت چپ در تصویر بالا) و الکساندر گارفین (سمت راست در تصویر بالا) نقش‌های جاناتان و جردن کنت را به ترتیب به تصویر خواهند کشید. در کامیک‌های دی‌سی لوییز و کلارک تنها یک پسر بانام جاناتان کنت داشتن که در دوره‌ی رویداد Rebirth به سوپربوی جدید تبدیل شد. جردن شخصیت تازه‌ای است که مختص سریال خلق‌شده است.

الساز در سریال کوتاه شبکه‌ی Hulu یعنی Little Fires Everywhere در کنار ریس ویترسپون (Reese Witherspoon) و کری واشینگتن (Kerry Washington) به ایفای نقش می‌پردازد. گارفین برای صداگذاری شخصیت لینوس در The Peanuts Movie شناخته می‌شود، همچنین او در مجموعه Law & Order: SVU نیز حضور پیداکرده است.

این سریال حول تایلر هوچلین (Tyler Hoechlin) و الیزابت تالک (Elizabeth Tulloch) در نقش کلارک کنت/سوپرمن و لوییز لین جریان خواهد داشت. اولین حضور هوچلین در نقش مرد پولادین در دو قسمت ابتدایی فصل دوم سریال Supergirl بود و مجدداً برای ایفای این نقش در رویداد Elseworlds به همراه تالک طی اولین حضورش در نقش لوییز بازگشت.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.