جنیفر اسپوزیتو به سریال Inventing Anna پیوست

7 February 2020 - 11:30

به گزارش سایت خبری Deadline جنیفر اسپوزیتو (Jennifer Esposito) به جولیا گارنر (Julia Garner) و آنا کلامسکی (Anna Chlumsky) در سریال اختراع آنا (Inventing Anna) پیوست. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این سریال به نویسندگی شوندا رایمز (Shonda Rhimes) و بر پایه‌ی مقاله‌ی جسیکا پرسلر (Jessica Pressler) در نیویورک تایمز در رابطه با فریب افراد حاضر در حزب نیویورک توسط آنا دلوی است. در این داستان خبرنگاری با بازی کلامسکی پرونده‌ای مربوط به آنا دلوی با بازی گارنر را بررسی می‌کند. وارث آلمانی و افسانه‌ای اینستاگرام که قلب شبکه‌های اجتماعی نیویورک و پول مردم را ربود. اما آیا آنا بزرگترین زن نیویورک است یا او صرفاً تصویر جدید رویای آمریکایی است؟ این دو یک پیوند بی نظیر عشق و نفرت را تشکیل داده و سعی در کشف بزرگترین سؤال در NYC دارند: آنا دلوی کیست؟

اسپوزیتو در این سریال، تالیا مالای را بازی خواهد کرد، زنی که با سبک زندگی اشرافی و بازی‌های بی پایان شبکه‌های اجتماعی خو پیدا کرده است. از بازیگران دیگر سریال می‌توان به کیتیس لاوز (Katies Lowes)، لاورن کاکس (Laverne Cox)، الکسیس فلوید (Alexis Floyd)، آرین موید (Arian Moayed)، آندرس هولم (Anders Holm)، آنا دیور اسمیت (Anna Deavere Smith)، جف پری (Jeff Perry) و تری کنی (Terry Kinney) اشاره کرد.

رایمز در کنار بتسی بیرز (Betsy Beers) تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. در حالی که پرسلر تهیه‌کننده سریال خواهد بود.

اسپوزیتو را هم اکنون می‌توان در سریال آکوافینا همون نوزا اهل کویینه (Awkwafina is Nora from Queens) شبکه Comedy Central و سریال پسرها (The Boys) شبکه‌ی Amazon مشاهده کرد.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.