آمیرا وان به سریال Star Trek: Picard پیوست

7 February 2020 - 12:00

آمیرا وان (Amirah Vann) که به دلیل ایفای نقش شخصیت اسرارآمیز و منحرف پارکر کمپل در فصل چهارم سریال ملکه شکر (Queen Sugar) به شهرت رسید، حالا این بازیگر نامزد جایزه‌ی NAACP Image برای ایفای یک نقش میان کهکشانی در سریال Star Trek: Picard آماده می‌شود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

همین که فردا شب طرفداران این سریال آخرین اپیزود این سریال با بازی پاتریک استورات (Patrick Stewart) در نقش اصلی را تماشا کنند، آمیرا وان نیز به این سریال اضافه می‌شود. این بازیگر در بخش آنچه خواهید دید این قسمت حضور پیدا می‌کند. وی رسماً از روز ۱۳ فوریه و اپیزود Absolute Candor کار خود را آغاز می‌کند. ستاره‌ی چگونه از قتل فرار کنیم (How to Get Away with Murder) در نقش زانی در سریال بازسازی شده‌ی کلاسیک CBS ظاهر می‌شود. حالا که ۱۰ اپیزود به پایان فصل اول باقی مانده، اطلاعات جدیدی نیز به زودی فاش می‌شود. نقش وان در این سریال عضوی از گروه Qowat Milat است، گروهی از زنان مذهبی که در سیاره‌ی Vashti زندگی می‌کنند.

در زمانی که خود کاپیتان پیکارد غایب بود، زانی در نجات شخصیت النور با بازی ایوان ایواگورا (Evan Evagora) نقش مهمی را ایفا می‌کند. برای تکمیل پازل و کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر اپیزودهای بیشتری از شبکه‌ی CBS باشیم. این سریال توسط کمپانی‌های Secret Hideout و Roddenberry Entertainment تهیه شده و در تاریخ ۲۳ ژانویه پخش خود را آغاز کرد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.