تاریخ پخش فصل دوم سریال کره‌ای Kingdom اعلام شد

7 February 2020 - 12:30

نتفلیکس تاریخ پخش فصل دوم سریال ترسناک Kingdom محصول کره جنوبی را رسما اعلام کرد. این سریال با بازی جو جی-هون (Ju Ji-Hoon) و بای دونا (Bae Doona) سریال موفق نتفلیکس است که از ۱۳ مارس به پخش تلویزیونی باز می‌گردد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

خبر تاریخ پخش سریال با انتشار اولین تیزر فصل دوم سریال همراه بوده که شما خوانندگان عزیز می‌توانید در انتهای خبر مشاهده کنید.

این تیزر بازیگران اصلی را روی سقف و در حالیکه توسط گروهی از زامبی‌ها احاطه شده‌اند، نشان می‌دهد. این سریال زمان قرون وسطا جسیون کره را به تصویر می‌کشد که امپراطوری کره با فساد و قحطی و طاعون مواجه شده، که باعث شده هیولاهایی در نتیجه این بیماری مرموز خلق شوند. شاهزاده محکوم به خیانت می‌شود و ناامید از نجات آدم‌ها، راهی سفری می‌شود تا این تاریکی را رسوا کند.

جو جی-هون در نقش شاهزاده، بای دونا در نقش سو-بی، ریو سونگ-ریونگ (Ryu Seung-Ryong) در نقش جو هاک-جو، کیم سانگو (Kim Sangho)، هو جون-هو (Heo Joon-Ho) و جون سوک-هو (Jeon Seok-Ho) بازیگران فیلم هستند.

کیم سونگ هان (Kim Seung-Hun) کارگردان این سریال با فیلم‌نامه‌ای از کیم یون-هی (Kim Eun-Hee) براساس کمیک Land of the Gods است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.