نقش احتمالی کریستین بیل در فیلم Thor: Love & Thunder مشخص شد

7 February 2020 - 14:00

به نظر می‌آید کریستین بیل (Christian Bale) قرار است در فیلم ابرقهرمانی Thor: Love & Thunder «ثور: عشق و تندر» ساخته تایکا وایتیتی (Taika Waititi) نقش یک شخصیت شرور بین‌کهکشانی را بازی کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این بازیگر برنده اسکار قبلا در سه‌گانه The Dark Knight «شوالیه تاریکی» نقش بروس وین/بتمن را بازی کرده، اما پس از The Dark Knight Rises «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» دیگر در هیچ فرنچایزی حضور نداشته است. پس وقتی خبر مذاکرات مارول با او برای بازی در فیلم Thor: Love & Thunder منتشر شد بسیاری از طرفداران سورپرایز شدند. البته طرفداران درباره نقش احتمالی او در فیلم هم حدس و گمان‌هایی زده‌اند.

پس از اعلام این خبر، نام بتا ری بیل در شبکه‌های اجتماعی ترند شد، چون طرفداران فکر می‌کردند بیل قرار است نقش این شخصیت را در فیلم بازی کند. جیسون آرون نویسنده کامیک بوکی هم پیشنهاد کرد بیل باید نقش داریو آگر رئیس شرور شرکت نفتی را بازی کند که قدرت‌های خاصی دارد. طبق جدیدترین گزارشات، بیل در این فیلم نقش یک شخصیت منفی را بازی می‌کند، اما قرار نیست نقش آگر را بازی کند.

طبق این گزارش، بیل که هنوز قرارداد خودش برای حضور در فیلم را نهایی نکرده، نقش شرور اصلی فیلم را بازی خواهد کرد. او یک نژاد بیگانه است که از کهکشان دیگری وارد این کهکشان شده است.

اولین شخصیتی که با این مشخصات به ذهن می‌آید گور خداکش است، یک موجود بیگانه که چون خدایان در زمان مشکلاتش به او کمک نکرده‌اند، قسم خورده دنیای تمام خدایان را فتح کند. گور نه تنها یک تهدید فیزیکی در حد هلا از Thor: Ragnarok «ثور: رگنراک» است، بلکه می‌تواند در پیشبرد داستان پس از وقایع آن فیلم کمک کند. گور همچنین نقش مهمی در یک خط داستانی کامیکی دارد که در آن ثور لیاقت به دست گرفتن میولنیر را از دست داده و جین فاستر جایگزین او می‌شود. قبلا تایید شده بود که داستان Thor 4 از این سری کامیکی الهام گرفته شده است.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.