تریلر فیلم The Vast of Night منتشر شد| اولین نگاه بر فیلم علمی‌تخیلی آمازون

7 February 2020 - 13:30

استودیو Amazon Prime Video تریلر رسمی درام جدید علمی‌ تخیلی The Vast of Night، ساخته اندرو پترسون (Andrew Patterson) را منتشر کرده که دو پرسنل جوان رادیو را نشان می‌دهد که به صدای عجیبی در فرانکس رادیویی پی می‌برند. سیرا مک‌کارمیک (Sierra McCormick) و جیک هوروویتز (Jake Horowitz) بازیگران فیلم هستند و این فیلم ۱۳ مارس راهی سینماها می‌شود. در ادامه‌ خبر با سینما فارس همراه باشید.

در فیلم The Vast of Night، در گرگ و میش دهه ۵۰، در شب سرنوشت سازی در نیو مکزیکو، اپراتور جوانی به نام فی، و دوستش دی‌جی اورت، متوجه فرکانس صوتی عجیبی می‌شوند که شهر کوچک و آینده‌شان را برای همیشه تغییر می‌دهد.

تلفن‌های قطع شده، سیگنال‌های رادیویی، حلقه فیلم مرموز فراموش شده در کتابخانه، صفحات کلید، خطوط روی هم افتاده، و تلفن مشکوک به فی و اورت همگی ناشناخته هستند.

سیرا مک‌کارمیک بازیگر سابق کانال دیزنی در نقش فی، و جیک هوروویتز در نقش اورت در این فیلم حضور دارند. گیل کرانویر (Gail Cronauer) در نقش میبل بلانچ و بروس دیویس (Bruce Davis) در نقش بیلی دیگران بازیگران فیلم هستند.

اندرو پترسون کارگردان فیلم با فیلم‌نامه‌ای از جیمز مانتاگو (James Montague) و کریگ دابلیو سانگر (Craig W. Sanger) است. این فیلم توسط مانتاگو، آدام دیتریچ (Adam Dietrich) و ملیسا کرکندال (Melissa Kirkendall) تولید می‌شود.

پخش جهانی فیلم در سال ۲۰۱۹ در فستیوال فیلم Slamdance انجام شد که برنده جایزه بهترین روایت گردید.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.