سه بازیگر جدید به سریال ترسناک Midnight Mass محصول نتفلیکس پیوستند

7 February 2020 - 15:00

زک گیلفورد (Zach Gilford)، کیت سیگل (Kate Siegel)، و همیش لینکلیتر (Hamish Linklater) برای حضور در نقش‌های اصلی سریال ترسناک هفت-قسمتی Midnight Mass (میدنایت مس)، از شبکه نتفلیکس، انتخاب شده‌اند. این سریال را مایک فلاناگان (Mike Flanagan) و ترور میسی (Trevor Macy) می‌سازند و کمپانی فیلم‌سازی این دو: Intrepid Pictures، تهیه‌کننده این سریال می‌باشد. آنابث گیش (Anabeth Gish)، مایکل تراکو (Michael Trucco)، سامانتا اسلویان (Samantha Sloyan)، هنری توماس (Henry Thomas)، راهول آبوری (Rahul Abburi)، کریستال بالینت (Crystal Balint)، مت بیدل (Matt Biedel)، الکس اسو (Alex Essoe)، راهول کوهلی (Rahul Kohli)، کریستین لهمن (Kristin Lehman)، رابرت لانگاستریت (Robert Longstreet)، ایگبی ریگنی (Igby Rigney)، و آنارا شپارد (Annarah Shepard) از بازیگران دیگر این سریال به شمار می‌روند. تولید Midnight Mass، بهار امسال در ونکوور کلید خواهد خورد، و فلاناگان تمام قسمت‌های آن را کارگردانی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در سریال Midnight Mass، با جامعه‌ای در یک جزیره دورافتاده روبه‌رو هستیم که وقایعی باورنکردنی و نشانه‌های وحشتناکی را، پس از ورود یک کشیش جوان کاریزماتیک و مرموز به جزیره شان، تجربه می‌کنند.

در مورد خصوصیات و نام کاراکترها هنوز اخباری منتشر نشده است.

سریال Midnight Mass، محصول قرارداد تلویزیونی چندساله ای است که نتفلیکس سال گذشته با فلاناگان و میسی و کمپانی فیلم‌سازی آن‌ها (Intrepid Pictures) بسته است. فلاناگان علاوه بر کارگردانی سریال، به همراه میسی از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال نیز خواهد بود.

گرفتن امتیاز سریال Midnight Mass، پس از موفقیت چشم‌گیر The Haunting of Hill House (تسخیرشدگی خانه هیل) اتفاق افتاد، سریالی که باعث شد نتفلیکس سفارش ساخت قسمت دوم آن، تحت عنوان The Haunting of Bly Manor (تسخیرشدگی قصر بلای)، را نیز بدهد، که سریال را یه یک فرنچایز ترسناک بدل کرد.

سریال The Haunting of Hill House به اقتباس از کتابی به همین نام نوشته شرلی جکسون (Shirley Jackson) ساخته شد، که در آن بازیگرانی مثل میچل هایسمن (Michiel Huisman)، الیزابت ریزر (Elizabeth Reaser)، اولیور جکسون-کوهن (Oliver Jackson-Cohen)، کیت سیگل (Kate Siegel)، ویکتوریا پدرتی (Victoria Pedretti)، کارلا گوگینو (Carla Gugino)، هنری توماس (Henry Thomas)، تیموتی هاتون (Timothy Hutton) نقش‌آفرینی کردند.

فلاناگان فیلم‌ساز و میسی تهیه‌کننده، اولین بار در سال ۲۰۱۴ برای ساختن فیلم سینمایی Oculus (چشم) با یکدیگر همکاری کردند. آن‌ها این همکاری را با ساخت فیلم‌های ترسناک و مهیجی مثل Gerald’s Game (بازی جرالد)، Hush (هیس)، و Before I Wake (قبل از این‌که بیدار شوم) ادامه دادند که تمامی این فیلم‌ها، قبل از این‌که آن‌ها برای ساخت Hill House از شبکه تلویزیون باز با هم همکاری کنند، از شبکه نتفلیکس به روی آنتن تلویزیون رفت. آنها اخیراً نیز در سال ۲۰۱۹ برای ساخت فیلم سینمایی Dr. Sleep (دکتر خواب) همکاری دیگری را با یکدیگر تجربه کردند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.