ویژه برنامه Friends با حضور تمامی بازیگران سریال در راه HBO Max

7 February 2020 - 13:00

ماه‌ها بعد از ۲۵ اُمین سالگرد پخش سریال محبوب Friends، قرار است بازیگران برجسته این سریال کمدی یکبار دیگر دور هم جمع شوند. این ویژه برنامخ از شبکه HBO Max پخش خواهد شد، جایی که کتابخانه فرندز یکی از جاذبه‌های اصلی است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

به دنبال مذاکرات جدی، متوجه شدیم فرندز با درخشش جنیفر انیستون (Jennifer Aniston)، کورتنی کاکس (Courteney Cox)، لیزا کادرو (Lisa Kudrow)، دیوید اسکیومر (David Schwimmer)، مت لوبلانک (Matt LeBlanc) و متیو پری (Matthew Perry) با برادران وارنر به توافق رسیده‌اند. این برنامه قرار است یک ساعت باشد و هر یک از این شش بازیگر ۳ تا ۴ میلیون دلار برای حضور در این ویژه برنامه دریافت خواهند کرد.

مقدار پرداختی این برنامه کلا ۲۰ میلیون دلار است و مارتا کافمن (Marta Kauffman) و دیوید کرین (David Crane) سازندگان و تهیه‌کنندگان آن هستند و برای شبکه HBO Max در نظر گرفته شده است. این شبکه ۴۲۵ میلیون دلار برای حق پخش این کمدی اجتماعی محبوب اختصاص داده است. سریال فرندز یکی از محبوب‌ترین سریال‌های جهان است و سلفی انیستون با کاکس، کادرو، بوبلانک و پری و اسکیومر رکورد گینس را با یک میلیون فالوور برای دیدن تصویر، زد.

در طول مراسم بیست و پنجمین سالگرد پخش فرندز در فستیوال تلویزیون Tribeca در ماه سپتامبر، کافمن و کرین آب پاکی را روی دست همه ریختند و گفتند خبری از ساخت ریبوت احتمالی یا فیلم‌نامه جدید نیست.

کافمن اظهار داشت:

ما هیچ سریال دورهمی یا ریبوتی نخواهید داشت. سریال فقط به آن زمان بر می‌گردد که فرندز در زندگی شما بودند. و ریبوتی هم ساخته نخواهد شد.

کرین نیز گفته:

ما سریال را همانطور که می‌خواستیم ساختیم، نتیجه خوبی گرفتیم و نیازی به ادامه نداریم.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.