ونسا کربی به ماموریت غیرممکن بازخواهد گشت

8 February 2020 - 09:00

طی مصاحبه‌ای جدید با Glamour Magazine UK، نامزد جایزه‌ی امی ونسا کربی (Vanessa Kirby) رسماً تأیید کرد که برای ایفای مجدد نقش آلانا میتسوپولیس/بیوه‌ی سفید به دنباله‌های مجموعه‌ی اکشن Paramount Pictures بانام مأموریت غیرممکن یعنی Mission: Impossible 7 و Mission: Impossible 8 که به ترتیب در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ اکران خواهند شد، بازخواهد گشت. شخصیت بیوه‌ی سفید که توسط این بازیگر بریتانیایی ایفا می‌شود، برای اولین بار در Mission: Impossible-Fallout محصول ۲۰۱۸ حضور پیدا کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

کربی همچنین اعلام کرد که به‌زودی تمریناتش را برای دنباله‌ی Mission: Impossible آغاز خواهد کرد. او اخیراً فیلم‌برداری عنوان درامی را بانام Pieces of a Woman با بازی شایا لبوف (Shia LaBeouf) به اتمام رسانده است.

تام کروز (Tom Cruise)، هیلی اتول (Hayley Atwell)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، سایمون پگ (Simon Pegg)، وینگ ریمز (Ving Rhames) و هنری چرنی (Henry Czerny) به همراه شی ویگام (Shea Whigham) و پام کلمنتیف (Pom Klementieff) دیگر ستارگان این عنوان را تشکیل می‌دهند.

در پی موفقیت‌های تجاری و جلب نظر منتقدان، کریستوفر مک‌کواری (Christopher McQuarrie) نویسنده و کارگردان دو قسمت قبلی قرارداد تازه‌ای را با کمپانی پارامونت برای نویسندگی و کارگردانی دو قسمت بعدی به امضا رسانده است. Skydance Media که از قسمت چهارم یعنی Ghost Protocol به این مجموعه اضافه‌شده است، برای تهیه‌ی این دو قسمت بازخواهد گشت.

مجموعه‌ی Mission: Impossible در طول ۲۵ سال و ۶ فیلم به موفقیت‌های زیادی در گیشه و نزد منتقدان رسیده است. هر قسمت به‌تدریج نقدهای بهتری از قسمت قبلی دریافت کرده است. تازه‌ترین قسمت آن یعنی Fallout بازخوردهای بسیار مثبتی دریافت کرد به‌طوری‌که میانگین نظر منتقدان این فیلم در وب‌سایت راتن تومیتوز %۹۷ است، همچنین به پرفروش‌ترین قسمت این مجموعه با به‌دست آوردن بیش از ۷۹۰ میلیون دلار در جهان نیز تبدیل شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.