تام هاردی در زندگی‌نامه‌ی ارنست شکلتون بازی خواهد کرد

8 February 2020 - 09:30

نامزد اسکار تام هاردی (Tom Hardy) به‌طور رسمی قراردادی برای ایفای نقش در فیلم درام زندگینامه‌ای Shackleton امضا کرد. این فیلم حول زندگی کاشف بریتانیایی سر ارنست شکلتون جریان خواهد داشت. هاردی همچنین در همکاری با کمپانی Heyday Films از دیویید هیمن (David Heyman) تهیه‌کنندگی این اثر را به همراه دین بیکر (Dean Baker) تحت عنوان شرکت فیلم‌سازی‌شان بانام Hardy Son & Baker انجام خواهد داد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

بیکر در بیانیه‌ای گفت:

تام و من همیشه مجذوب شکلتون به‌عنوان یک رهبر و خوش‌بینی مسری و اعتقاد مطلقش به گروهش بوده‌ایم.

سر ارنست شکلتون کاوشگر افسانه‌ای قطب بود که طی ۱۹۰۰ سه سفر تحقیقاتی به قطب جنوب را رهبری کرد. مهم‌ترین سفر او، طی کردن سرتاسر قطب جنوب بود که از ۱۹۱۴ تا ۱۹۱۷ طول کشید. در این سفر کشتی شکلتون بانام Endurance در یک قطعه یخ بزرگ گیر کرد و شکلتون خدمه‌اش را برای یک ماه تمام در دمای زیر صفر رهبری کرد تا سرانجام آن‌ها به زمین جامد رسیدند.

دستاورد او به‌عنوان یک کاوشگر شوالیه خوانده شدنش توسط شاه ادوارد هفتم و دریافت جوایز و نشان‌هایی مانند مدال قطبی و مدال پیروزی متفقین بود. در سن ۴۷ سالگی، شکلتون براثر حمله‌ی قلبی‌اش کشنده در سال ۱۹۲۲ از دنیا رفت.

پیتر استراهان (Peter Straughan) به همراه Heyday Films فیلم‌نامه‌ی Shackleton را خواهند نوشت. Heyday Films کمپانی تولید پشت فیلم‌های نامزد اسکار A Marriage Story و Once Upon a Time in Hollywood است.

تام هاردی بیشتر برای ایفای نقش‌های نمادینش در آثاری نظیر Mad Max: Fury Road و The Dark Knight Rises شناخته می‌شود که در آن‌ها مورد تحسین منتقدین قرار گرفت. فیلم بعدی او زندگی‌نامه‌ای جنایی Fonzo نام دارد که در آن نقش گنگستر بدنام و مشهور آمریکایی آل کاپون (Al Capone) را به تصویر کشیده است. همچنین او در دنباله‌ی Venom از Sony Pictures برای ایفای مجدد نقش ادی به راک بازخواهد گشت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.