مگی جیلنهال نقش گلدیس پرسلی را ایفا خواهد کرد

8 February 2020 - 10:00

مگی جیلنهال (Maggie Gyllenhaal) نقش گلدیس پرسلی، مادر الویس پرسلی (Elvis Presley) را در مقابل آستین باتلر (Austin Butler) و تام هنکس (Tom Hanks) در فیلم زندگی‌نامه‌ی این پادشاه راک‌اندرول به کارگردانی باز لرمن ایفا خواهد کرد. این پروژه‌ی پیشِ روی کمپانی Warner Bros. بر روی ظهور الویس پرسلی و شهرتش به همراه رابطه‌ی ویژه‌اش با کلنل تام پارکر تمرکز خواهد کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

تام هنکس نقش پارکر را ایفا خواهد کرد. او مدیر برنامه‌های الویس بود که تمام ابعاد زندگی پرسلی را کنترل می‌کرد. باتلر نقش الویس و بازیگر استرالیایی اولیویا دیانگ (Olivia DeJonge) بازیگر فیلم دلهره‌آور The Visit به کارگردانی ام. نایت شیامالان (M. Night Shyamalan) محصول ۲۰۱۵ نقش پریسیلا پریسلی را به تصویر خواهند کشید.

وارنر شرح می‌دهد که داستان فیلم به کاوش بیش از ۲۰ سال از زندگی پرسلی از ظهورش تا شهرت و تأثیر بی‌سابقه‌اش بر روی فرهنگ و موسیقی آمریکا خواهد پرداخت.

لرمن به همراه همسرش کاترین مارتین (Catherine Martin) تهیه‌کنندگی این عنوان را انجام خواهند داد.

لرمن به همراه کریگ پیرس (Craig Pearce) که فیلم‌نامه‌ی فیلم‌های The Great Gatsby و Moulin Rouge! را نوشته است، نویسندگی این اثر را انجام داده است.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.