بازیگران تازه‌ای به The Thicket پیوستند

8 February 2020 - 12:00

سوفیا لیلیس (Sophia Lillis)، نومی راپاس (Noomi Rapace) و چارلی پلامر (Charlie Plummer) به پیتر دینکلیج (Peter Dinklage) در دلهره‌آور The Thicket پیوستند. این فیلم در حال حاضر در مراحل پیش از تولید به سر می‌برد، بر اساس رمانی نوشته‌ی جو لنزدیل (Joe R. Lansdale)، فیلم‌نامه‌ای از کریس کلی (Chris Kelley) و با کارگردانی الیوت لستر (Elliott Lester) است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان مرد جوانی بانام جک (با بازی پلامر) را دنبال می‌کند که به جستجویی حماسی برای نجات خواهرش (با بازی لیلیس) پس از دزدیده شدنش توسط قاتلی خشن ملقب به بیل سَر بُر (با بازی راپاس) و افرادش می‌رود. جک در این راه از جایزه‌بگیری به نام رجینالد جونز (با بازی دینکلیج) و یک بدکاره‌ی حیله‌گر خیابانی کمک می‌گیرد. رجینالد یک قبرکن دائم‌الخمر و فرزند یک برده‌ی سابق است. این سه رد دخترک را تا ناکجاآبادی که به نام بیشه‌ی بزرگ (جایی که خون و هرج‌ومرج بر آن حکمرانی می‌کنند) شناخته می‌شود، دنبال می‌کنند.

جیانا نوناری (Giannia Nunnari)، دینکلیج و دیوید گینزبرگ (David Ginsberg)، مت هوکینز (Matt Hookings)، شنون گالدینگ (Shannon Gaulding) و آندره آل سوم (Andre L III) تهیه‌کنندگی این عنوان را انجام می‌دهند.

طراحی لباس این پروژه بر عهده‌ی برنده‌ی اسکار جولی وایس (Julie Weiss) و فیلم‌برداری آن بر عهده‌ی گالو اولیوارس (Galo Olivares) است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • مسعود says:

    چارلی پلامر، بازیگر با استعداد. ممنون از سایت خوب شما برای اطلاع رسانی هاتون.