سازنده سریال Loki برای بازنویسی فیلمنامه Doctor Strange 2 انتخاب شد

8 February 2020 - 15:30

مایکل والدرون (Michael Waldron) شورانر و نویسنده سریال Loki «لوکی» برای بازنویسی فیلمنامه Doctor Strange in the Multiverse of Madness «دکتر استرنج در مالتی‌ورس جنون» انتخاب شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

مارول همچنین در حال مذاکره با سم ریمی (Sam Raimi) برای کارگردانی این دنباله است. این سازنده سه‌گانه اصلی Spider-Man «مرد عنکبوتی»‌ جایگزین اسکات دریکسون (Scott Derrickson) خواهد شد که به دلیل اختلاف با استودیو از ساخت این فیلم کناره‌گیری کرد.

قبلا جید هیلی بارنت (Jade Halley Bartlett) برای نوشتن فیلمنامه این دنباله انتخاب شده بود، اما به نظر می‌آید ریمی قبل از بستن قرارداد از استودیو خواسته مشکلاتی در فیلمنامه را برطرف کند. مارول هم سراغ والدرون رفته که سریال Loki ساخته او سال ۲۰۲۱ از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

در این فیلم دوباره شاهد حضور بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)، چیویتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) و بندیکت وانگ (Benedict Wong) هستیم و الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) به آن‌ها خواهد پیوست. البته ریچل مک‌آدامز (Rachel McAdams) دیگر در این دنباله حضور ندارد.

والدرون که سابقه نویسندگی سریال انیمیشنی محبوب Rick and Morty «ریک و مورتی» را دارد، سازنده دو سریال جدید Heels محصول استارز و Florida Man محصول شبکه USA هم هست.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.