بنجامین برت به سریال DMZ پیوست

8 February 2020 - 16:00

به تازگی خبر رسیده که بنجامین برت (Benjamin Bratt) نقش اصلی پارکو دلگادو، در مقابل رزاریو داسون، را در سریال پایلوت HBO Max به نام DMZ ایفا می‌کند که براساس کمیک دی‌سی و ورتیگو تولید بخش تلویزیونی برادران وارنر است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال DMZ آینده نزدیک در آمریکا را نشان می‌دهد که در جنگ تلخ داخلی رخ می‌دهد و منهتن را منطقه نظامی می‌کند که خراب و مطرود شده است. DMZ سفر آلما اورتگا را نشان می‌دهد که در طی جستجوی پسر گمشده‌اش، زندگی‌های بسیاری را نجات می‌دهد. او در طی مبارزه با گروه‌های خلافکار، نیروهای نظامی، آدم‌های عوام فریب، و جنگجویان که این سرزمین بی‌قانون را اداره می‌کنند، منبع هرآنچه از دست رفته، می‌شود: امید. برت نقش پارکو دلگادو را بازی می‌کند که رهبر محبوب یکی از گروه‌های قدرتمند DMZ است. او می‌خواهد بر DMZ حکمرانی کند و هیچ چیز جلودارش نیست. او بخاطر قدرت مغناطیسی، و تاثیرگذاری‌اش شناخته شده است. این نقش برت را به فضای کمیک باز می‌گرداند.

سریال DMZ را رابرتو پاتینو (Roberto Patino) نوشته و تهیه کرده و آوا دوورنی (Ava DuVernay) کارگردان و تهیه‌کننده آن است. این پایلوت را Array Filmworks با مشارکت WBTV ساختخ است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.