کارگردانان پروژه بازسازی فیلم Texas Chainsaw Massacre مشخص شدند

8 February 2020 - 17:30

به گزارش سایت خبری Variety رایان و اندی توهیل (Ryan and Andy Tohill) وظیفه کارگردانی پروژه بازسازی فیلم کشتار با اره‌برقی در تگزاس (Texas Chainsaw Massacre) استودیو Legendary Entertainment را برعهده گرفتند. این فیلم در سال ۱۹۷۴ و توسط توبی هاپر (Tobe Hooper) ساخته شد. کریس توماس دولین (Chris Thomas Devlin) نیز نویسنده فیلمنامه خواهد بود. این اولین فیلم جدی برادران توهیل پس از فیلم حفاری (The Dig) با اکران در سال ۲۰۱۸ و در فستیوال فیلم بین‌المللی تورنتو است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فید آلوارز (Fede Alvarez)، تهیه کننده فیلم، در مصاحبه‌ای گفت:

دیدگاه توهیل‌ها به فیلم همان چیزی است که طرفداران می‌خواهند. آنقدر خشن، هیجان‌انگیز و آنقدر تکان دهنده که تا ابد در کنار شما خواهد ماند.

تهیه‌کننده این فیلم فید آلوارز خواهد بود که برای کارگردانی فیلم‌های نفس نکش (Don’t Breathe) و شیطان مرده (Evil Dead) به شهرت رسیده است. رودالفو سایاگوئس (Rodolfo Sayagues) دیگر تهیه‌کننده فیلم است. جزئیات فیلمنامه هنوز در دسترس نیست.

فرنچایز کشتار با اره‌برقی در تگزاس به شخصیت صورت چرمی و خانواده‌ی آدمخوارش می‌پردازد. کسانی که بازدیدکنندگان بی گناه را با آزار و اذیت در اراضی خود در حومه شهر تگزاس، وحشت زده می‌کنند. این فرنچایز در حال حاضر دارای هشت فیلم است که جدیدترین آنها فیلمی با عنوان ساده صورت چرمی (Leatherface) در سال ۲۰۱۷ است. متیو مک کانهی (Matthew McConaughey)، رنه زلوگر (Renee Zellweger)، ویگو مورتنسن (Viggo Mortensen) و دنیس هاپر (Dennis Hopper) بازیگران این فیلم بوده‌اند که در باکس‌آفیس جهانی از مرز ۲۳۵ میلیون دلار گذشته است.

استودیو Legendary Entertainment پیش از این با بازسازی فیلم‌های کینگ کونگ (King Kong) و گودزیلا (Godzilla) تجربه بسیاری در زمینه بازسازی فیلم‌های محبوب کسب کرده است. آن‌ها همچنین در زمینه فیلم‌های ترسناک مانند فیلم‌های Trick ‘r Treat و کرامپوس (Krampus) تجربه دارند. ناگفته‌های دراکولا (Dracula Untold) و فیلم قله کریمزون (Crimson Peak) ساخته‌ی گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro) از دیگر فیلم‌های این استودیو هستند.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.