جنیفر تیلی حضور مجدد خود در سری فیلم‌های Chucky را تأیید کرد

8 February 2020 - 21:00

از آخرین باری که جنیفر تیلی (Jennifer Tilly) در نقش تیفانی ولنتاین در Cult of Chucky (مکتب چاکی)، در سال ۲۰۱۷، ظاهر شد؛ دو سالی می‌گذرد. حالا این هنرپیشه نامزد جایزه اسکار رسماً تأیید کرده است که به فرنچایز بلند Child’s Play (بازی بچه‌ها)، ساخته دان مانسینی (Don Mancini)، در سری فیلم‌های ترسناک موردانتظار Chucky، محصول Syfy، برخواهد گشت. تیلی در گفت‌وگو با Page Six آشکار کرد که انتظار می‌رود تولید این سریال در تابستان پیش‌رو کلید بخورد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

تیلی گفت:

من بسیار هیجان‌زده زده هستم. چاکی به من بسیار نزدیک و برایم عزیز است. در سراسر جهان، به هرجا که می‌روم، و به هر کشوری که سفر می‌کنم، همه با دیدن من فقط یک کلمه را می‌دانند و آن کلمه ‘چاکی’ است و آن‌ها می‌خواهند مرا در آغوش بگیرند. دان مانسینی، که سی سال پیش چاکی را خلق کرد، نویسنده این سریال است، پس این یک Chucky اورجینال است. کلاغی به من خبر داد که قرار است من جزئی از این کار باشم.

تیلی نخستین ایفای نقش تیفانی ولنتاین را در سال ۱۹۹۸ در فیلم Bride of Chucky (عروس چاکی) تجربه کرد، که در آن نقش عشق مورد علاقه عروسک قاتل را ایفا می‌کرد، که برعکس چاکی فقط افرادی را به قتل می‌رساند که حقشان بود. او هم‌چنین در دو دنباله دیگر به نام‌های Seed of Chucky (دانه چاکی) و Curse of Chucky (نفرین چاکی) نیز بازی کرد.

در سری فیلم‌های Chucky، می‌بینیم که پس از این‌که سر و کله یک عروسک قدیمی به نام چاکی در حیاط مغازه‌ای در حومه شهر پیدا می‌شود، یک شهر باصفای آمریکایی، در پی زنجیره‌ای از قتل‌های وحشتناک که باعث رو شدن تزویرها و اسرار شهر می‌شوند، دچار آشفتگی و هرج و مرج می‌گردد. درضمن، ورود دشمنان و بیگانگان از گذشته چاکی به شهر، خطراتی را به بار می‌آورد، آن‌ها نه تنها باعث می‌شوند حقیقت پشت قتل‌ها آشکار شوند، بلکه باعث آشکار شدن اصل و نسب نگفته این عروسک شیطان‌صفت نیز می‌شوند، که در واقع یک بچه ظاهرا معمولی بوده که به چنین هیولای بدنامی بدل شده است.

در سال ۱۹۸۸، مجموعه فیلم‌های Chucky، با اکران Child’s Play، به کارگردانی و فیلم‌نامه‌نویسی تام هولند (Tom Holland)، راه خود را به فرهنگ عامه باز کرد. شور و هیجان بین‌المللی باعث ساخت شش دنباله دیگر نیز شد، که همگیشان را مانسینی نوشت و دیوید کرچنر (David Kirschner) تولید کرد. سال گذشته، کمپانی Orion Pictures، یک بازسازی ترسناک از فیلم سال ۱۹۸۸ را منتشر کرد، که در آن مارک هامیل (Mark Hamill) صداپیشگی کاراکتر چاکی را انجام می‌داد.

مانسینی و کرچنر، به همراه نیک آنتوسیا (Nick Antoscia) از طریق کمپانی فیلم‌سازی اش: Eat the Cat، از تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه فعلی خواهند بود. این پروژه، دومین همکاری مانسینی و Syfy خواهد بود، آن‌ها پیش از این، برای سریال آنتولوژی ترسناک Chennel Zero (کانال صفر) نیز با یکدیگر کار کرده بودند.

سری فیلم‌های Child’s Play به مدت ۳۰ سال است که در جریان می‌باشند. نخستین فیلم این مجموعه، در سال ۱۹۸۸ اکران شد و درمجموع با دریافت نقدهای مثبت، در باکس آفیس جهانی با موفقیت روبرو شد. سپس یک کالت منتشر شد، که ۶ دنباله را به همراه داشت، که همگی جزو آثار موفق باکس آفیس باقی ماندند ولی به تدریج نقدهایی متفاوت و حتی منفی را نیز دریافت کردند. تا این‌که Curse of Chucky بازسازی شده منتشر شد، که با بازگشت به ریشه‌های ترسناک فرنچایز، با نقدهای خیلی مثبتی روبه‌رو شد. اخیرترین قسمت این مجموعه، Cult of Chucky نام دارد، که اکتبر گذشته به صورت Blu-ray و ویدیو پخش شد و نقدهای قوی منتقدین را به خود جلب کرد. برد دوریف (Brad Dourif) که از آغاز کار این اثر، جزو اصلی این مجموعه بوده است، درواقع صداپیشگی عروسک قاتل را در تمام فیلم‌ها انجام داده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.