بازیگران تازه‌ای به Samaritan اضافه شدند

9 February 2020 - 12:00

بازیگران تازه‌ای به فیلم ابرقهرمانی دلهره‌آور کمپانی MGM یعنی Samaritan اضافه شدند. تولید این اثر از هفته‌ی بعد آغاز خواهد شد. در این فیلم اعجوبه‌ی بوکس نوجوانان و بازیگر سریال Euphoria جاوان والتون ملقب به وانا (Javon ‘Wanna’ Walton) نقش اصلی را مقابل سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) ایفا خواهد کرد. والتون پسر جوانی را به تصویر خواهد کشید که در پی ابرقهرمانی افسانه‌ای که ۲۰ سال قبل ناپدیدشده است، می‌گردد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

مارتین استار (Martin Starr) از سریال Silicon Valley، پیلو اسبک (Pilou Asbæk) از Game of Thrones، داشا پولانکو (Dascha Polanco) از سریال Orange Is the New Black و مویسس آریاس (Moises Arias) از مجموعه‌ی Hannah Montana بازیگرانی هستند که به‌تازگی به جمع عوامل این فیلم اضافه‌شده‌اند.

کارگردان Overlord، جولیوس آوری (Julius Avery) کارگردانی این عنوان را بر اساس فیلم‌نامه‌ای از براگی شوت (Bragi F. Schut) انجام می‌دهد. استالونه به همراه بریدن افترگود (Braden Aftergood) از کمپانی Balboa Productions تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده‌دارند. شوت تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن نیز خواهد بود.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.