تریلر سریال اکشن مهیج خطرناک‌ترین بازی منتشر شد

10 February 2020 - 19:00

در میان شبکه‌های تازه‌ای که در حال وارد شدن به جنگ شبکه‌های استریمی هستند، شبکه‌ی Quibi بزرگ‌ترین علامت سؤال آن‌ها است. این شبکه‌ی موبایلی بیان کرده که محتوای تولیدی‌اش شامل قسمت‌های کوتاه ۱۰ دقیقه‌ای است. چنین چیزی شوخی به نظر می‌رسد، اما باید دید که این مسئله یک شکست خواهد بود یا به پیروزی بزرگ تبدیل خواهد شد. Quibi مسلماً در حال صرف پول زیادی بر روی پروژه‌هایش است، چنانکه از استیون اسپیلبرگ تا گی‌یرمو دل‌تورو شامل محصولات پیشِ روی این شبکه‌ی استریمی هستند. یکی از این محتواهای جدید Quibi را سریال Most Dangerous Game با بازی لیام همسورث (Liam Hemsworth) و کریستف والتز (Christoph Waltz) تشکیل می‌دهد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

همسورث در Most Dangerous Game مردی با بیماری کشنده را به تصویر می‌کشد که باوجود ناامیدی از توانایی مراقب کردن از همسر باردارش، پیشنهادی را از تاجر مرموزی با بازی والتز می‌پذیرد. او باید در یک بازی مرگبار درحالی‌که افرادی سعی در شکارش دارند، طی ۲۴ ساعت برای بقا تلاش کند.

مشخص نیست که این ۲۴ ساعت در سرویس Quibi چگونه به تصویر کشیده خواهد شد. آیا هر قسمت ۱۰ دقیقه‌ای نماینده‌ی یک ساعت از وقایع سریال است یا تمام ۲۴ ساعت در زمان واقعی و طی قسمت‌های ۱۰ دقیقه‌ای اتفاق خواهد افتاد؟ اگر با مورد دوم مواجه باشیم، می‌توانیم خود را برای تماشای این سریال در چند سال آینده آماده کنیم. به‌هرروی ارزش و هزینه‌ی تولیدی این سریال به‌اندازه‌ی کافی درخشان و چشمگیر به نظر می‌رسد تا ثابت کند که Quibi دست‌پر در حال وارد شدن به جنگ شلوغ شبکه‌های استریمی است.

پخش Most Dangerous Game در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۲۰ (۱ اردیبهشت ۱۳۹۹) بر روی سرویس Quibi آغاز خواهد شد.

منبع: Slashfilm

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.