نشست خبری «خون شد» لغو شد + پاسخ تهیه‌کننده فیلم به صحبت‌های شهاب حسینی

9 February 2020 - 21:00

عوامل فیلم «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی، پیش از نمایش فیلم روی صحنه حاضر شدند و اعلام کردند که نشست خبری پس از نمایش فیلم برگزار نخواهد شد.

 نشست خبری فیلم «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر برگزار نخواهد شد. این فیلم امروز یکشنبه ۲۰ بهمن در سینمای رسانه جشنواره روی پرده می‌رود.

جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده «خون شد» قبل از اولین نمایش فیلم تازه مسعود کیمیایی در پردیس ملت گفت:

«به احترام اهالی رسانه قبل از شروع فیلم اینجا آمده‌ایم تا شما را به دیدن فیلم دعوت کنیم. نشست پرسش و پاسخ فیلم لغو شد اما امیدواریم شرایطی پیش بیاید تا آقای کیمیایی در جمع شما حضور یابد.»

تهیه‌کننده فیلم «خون شد»، در پاسخ به حمله تند شهاب حسینی به مسعود کیمیایی، تاکید کرد در سینمارسانه جشنواره فیلم فجر، نباید اجازه داده شود، یک فیلمساز پیشکسوت تخریب و تحقیر شود.

جواد نوروزبیگی (تهیه‌کننده)، علیرضا زرین‌دست (تهیه‌کننده) و لیلا زارع (بازیگر)، در هنگام نمایش «خون شد» در سینمارسانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرده بودند و پاسخ‌گوی اهالی رسانه شدند.

جواد نوروزبیگی‌، بدون اشاره به حمله شهاب حسینی به مسعود کیمیایی که شب گذشته در نشست خبری فیلم «شین» رخ داد، گفت:

«امروز ما آمادگی داشتیم در جلسه پرسش و پاسخ حضور داشته باشیم و به سوالات جواب بدهیم، اما  فکر می‌کنم صندلی خالی آقای کیمیایی هم مساله شده است.»

او ادامه داد:

«اینجا اجازه می‌دهند، همکاران ما، آقای کیمیایی را تحقیر کنند اما فیلمش را نقد نکنند در حالی که توقع ما بود اجازه دهند عوامل فیلم که در خدمت این بزرگوار بودیم، اینجا حرف بزنیم.»

این تهیه‌کننده ضمن آن‌که از خبرنگاران خواست تا صدای کیمیایی باشند و فیلم را چه با نقد مثبت و چه منفی تحلیل کنند، افزود:

«من که اینجا تریبونی برای صحبت کردن نداشتم اما وظیفه‌ام به عنوان تهیه‌کننده این بود که در خدمت آقای کیمیایی باشم. دیشب به آقای حسینی موقعیت دادند که حرف بزند وحالا که آقای کیمیایی نیستند، باید این موقعیت را به من و دیگر همکارانش که در اینجا هستند، بدهند که برای آقای کیمیایی حرف بزنیم. آقای کیمیایی قرار نیست تخریب شود بلکه باید فیلمش نقد شود. اینجا مکانی است برای نقد فیلم نه تخریب آدم‌ها و هنرمندان.»

نوروزبیگی‌ تاکید کرد:

«اگر عزیزی اینجا می‌آید و بزرگ سینما را تخریب می‌کند، به نظرم شما خبرنگاران هم کوتاه آمده‌اید. من تهیه‌کننده این فیلم هستم و پای آن می‌ایستم اما این وسط آقای کیمیایی نباید تخریب شود. آقای کیمیایی آزرده است و ‌دیشب داشتند تصمیم می‌گرفتند که بیایند، اما همین ویدئوهای آقای حسینی که پخش شد، ساعت یک شب به من زنگ زدند و گفتند با این وضعیت من بیایم؟ ببین چه کسی این وضعیت را به وجود آورده که کیمیایی را تخریب کند؟ من چطور به چنین مراسمی بیایم؟»

منبع: خبرآنلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.