کالین مینیهان کارگردانی Urban Legend را بر عهده گرفت

11 February 2020 - 10:30

کالین مینیهان (Colin Minihan) وظیفه کارگردانی فیلم افسانه‌ی محلی (Urban Legend) متعلق به استودیو Screen Gems را برعهده گرفت. مراحل پیش تولید این پروژه به سرعت در حال پیگیری بوده و این استودیو هم اکنون در حال به خدمت گرفتن بازیگران نقش‌های اصلی است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

مینیهان یک فیلم جدید و نمادین را برای عصر دیجیتالی و در دنیایی که افسانه‌های محلی و اینترنتی به دنیا آمده و در حال حرکت با سرعتی وحشتناک هستند، معرفی می‌کند. این فیلم همراه با بازیگران متنوع داستان تعدادی دانشجوی جوان را روایت می‌کند که به یک سری از مرگ‌های عجیب و غریب مربوط به تاریک ترین گوشه‌های رسانه‌های اجتماعی که شبیه افسانه‌های محلی بوده دچار می‌شوند.

مایک مداوی (Mike Medavoy) و بنجامین اندرسون (Benjamin Anderson) تهیه‌کنندگی را از سوی استودیو Phoenix Pictures برعهده دارند. اریک پکت (Eric Paquette) و مایکل بیتار (Michael Bitar) از سوی استودیو Screen Gems روی پروژه نظارت دارند. پروژه‌ی کم بودجه‌ی مینیهان با نام چه چیزی تو را زنده نگه داشت؟ (What Keeps You Alive) با واکنش‌های بسیار مثبتی از سوی منتقدان مواجه شد. این فیلم در بین ۱۰ فیلم برتر ترسناک سال ۲۰۱۸ قرار گرفته و همچنین به عنوان انتخاب ویژه‌ی منتقدان در روزنامه‌ی نیویورک تایمز معرفی شد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.