سریال The Good Doctor برای فصل چهارم تمدید شد

11 February 2020 - 11:30

شبکه‌ی ABC سریال درام و محبوب دکتر خوب (The Good Doctor) را برای فصل چهارم تمدید کرد. سریال دکتر خوب یکی از دو سریال پرطرفدار شبکه‌ی ABC به حساب می‌آید، دیگری سریال آناتومی گری (Grey’s Anatomy) بوده که در سال اول تمدید دوساله‌ی خود قرار دارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

سریال دکتر خوب توسط استودیوهای Sony Pictures Television و ABC Studios تهیه شده و بیشترین بازدید، چیزی حدود ۱۵٫۶ میلیون بیننده، را بین سریال‌های شبکه ABC در تمامی پلتفرم‌های دیجیتال در این فصل پس از تاخیر ۳۵ روزه‌ی پخش به خود اختصاص داده است. گفتنی است این آمار و ارقام تقریباً مشابه سریال دیگر شبکه یعنی آناتومی گری هستند. سریال دکتر خوب همچنین بیشترین درصد پیشرفت و پرشی ۶٫۴۱ میلیونی در بین بیننده‌های خود را داراست. علاوه بر این، درام شبکه ABC تقریباً سه برابر امتیاز را بین بزرگسالان ۱۸ تا ۴۹ سال را پس از ۳۵ روز پخش کسب کرده و آنرا ۱۷۵ درصد افزایش می‌دهد تا به عنوان پیشتاز پخش سریال‌ها به حساب آید.

دیوید شور (David Shore) تهیه‌کننده سریال بوده و فردی هایمور (Freddie Highmore) در نقش دکتر شان مورفی، جراح جوان مبتلا به اوتیسم، ستاره‌ی سریال است.

کری بورک (Karey Burke) رییس بخش سرگرمی شبکه ABC در رابطه با این سریال گفت:

دکتر خوب با پخش شب‌های دوشنبه، یکی از سریال‌های مستحکم شبکه بوده و علیرغم احساسی بودن سریالی است که بدون ترس با همه گیر بودن مقابله می‌کند. داستان نویسی متفکرانه دیوید شور، همراه با بازیگران باور نکردنی به رهبری و عملکرد بسیار زیبای فردی هایمور به عنوان دکتر شان مورفی، همان چیزی است که این سریال را در سه فصل گذشته به یک اثر برتر تبدیل کرده، و من هیجان زده‌ام که می‌بینم آنها ما را به کجا می‌برند.

در فصل سوم، شان همچنان در بخش جراحی بیمارستان سنت بوناونتور از استعداد‌های فوق العاده پزشکی خود استفاده می‌کند. هرچه دوستی‌های او عمیق تر می‌شود، شان به سراغ دنیای روابط عاشقانه رفته و بیشتر از گذشته کار می‌کند و سعی می‌کند تا به همکارانش ثابت کند که استعدادهای او به عنوان یک جراح موجب نجات جان انسان‌ها خواهد شد.

جیسون کلادفلتر (Jason Clodfelter) نایب رییس استودیو Sony Pictures Television نیز در این رابطه گفت:

ما از ABC به خاطر پشتیبانی مداومشان از دیوید شور و به خاطر آوردن دکتر خوب به تلویزیون در لحظه مناسب قدردانی می‌کنیم. سفر پیچیده، غافلگیرکننده و عاطفی سریال بهترین چیزی است که ما الان به آن نیاز داریم.

شور تهیه‌کننده اجرایی و همچنین شورانر سریال است. دنیل دی کیم (Daniel Dae Kim)، ارین گان (Erin Gunn)، دیوید کیم (David Kim) و سباستین لی (Sebastian Lee) دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.