نقش‌آفرینی لیلی تیلور و فرانسوا آرنو در فیلم مهیج مستقل The Winter House

12 February 2020 - 09:00

لیلی تیلور (Lily Taylor)، که اخیرا در فیلم اکران شده در جشنواره Sundance یعنی The Evening Hour (ساعت غروب) بازی کرده است، و هنرپیشه فیلم Borgias (بورجیاها): فرانسوا آرنو (Francois Arnaud)، برای حضور در فیلم مهیج و رمانتیک مستقل The Winter House (خانه زمستانی)، ساخته کیت بوینتون (Keith Boynton)، قرارداد بسته‌اند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

هانتر امری (Hunter Emery)، بث فولر (Beth Fowler)، و استیفن بردبری (Stephen Bradbury) از دیگر بازیگران این فیلم هستند. و تونی گلازر (Tony Glazer) و سامر کراکت موور (Summer Crockett Moore) از طریق کمپانی فیلمسازی شان: Choice Films به تهیه و تولید این فیلم می‌پردازند.

داستان فیلم در مورد یک رمان‌نویس موفق و برجسته (با بازی تیلور) است که در پی یافتن تنهایی، در وسط فصل زمستان، به یک خانه اجاره‌ای در گوشه‌ای دورافتاده در نیوانگلند می‌رود، که در آن‌جا با یک جیب‌بر خوشتیپ و کاریزماتیک و پریشان (با بازی آرنو) آشنا می‌شود، کسی که ادعا می‌کند پسر یک زمین دار است. با سپری شدن فصل زمستان، روح پریشان این دو نفر، رستگاری را به یکدیگر عرضه می‌کنند، درحالی‌که هر دو خیلی خوب می‌دانند که احتمالاً از طرف مقابل فاصله بسیاری دارد.

فیلم‌برداری این پروژه در دره هادسون در نیویورک در حال انجام است.

پروژه‌های اخیر تیلور عبارت‌اند از: فیلم‌های Eli (الی) از شبکه نتفلیکس، The Nun (راهبه)، و سریال کوتاه Perry Mason (پری میسون) از شبکه HBO. به زودی نیز شاهد حضور آرنو در فیلم مهیج و ترسناک مستقل Home (خانه)، ساخته آدام اوبرین (Adam O’Brien)، نیز هستیم.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.