ناتالی امانوئل، ستاره‌ی Game of Thrones، به کوین هارت در سریال Die Hart پیوست

12 February 2020 - 12:30

ناتالی امانوئل (Nathalie Emmanuel) ستاره‌ی سریال بازی تاج و تخت (Game of thrones)، در نقش مقابل کوین هارت (Kevin Hart) و جان تراولتا (John Travolta) در سریال هارت جان‌سخت (Die Hart) شبکه‌ی Quibi ظاهر خواهد شد. تولید این سریال ماه جاری و در آتلانتا آغاز می‌شود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

تریپر کلنسی (Tripper Clancy) و درک کولستاد (Derek Kolstad) نویسندگان فیلمنامه بوده و اریک اپل (Eric Appel) کارگردانی سریال را برعهده دارد. هارت در این سریال در نقش خودش، یک کمدین که از کارهای ضعیفش خسته شده، ظاهر می‌شود. هارت خیلی زود و هنگامی که کارگردانی مشهور نقش اصلی یک فیلم را به او پیشنهاد می‌کند، به آرزویش می‌رسد اما قبل از این فیلم باید در بزرگترین آموزشگاه فیلم‌های اکشن که توسط یک مربی روانی اداره می‌شود، آموزش ببیند. کوین که تحت تأثیر این مربی مدرسه اکشن و یک دانش آموز رقیب سرسخت قرار گرفته است، باید یک سری سکانس های اکشن خیلی سخت را ایفا کند اگر می خواهد رویای خود را تحقق بخشیده و نقش اصلی فیلم را برعهده گیرد.

هارت همراه با کندیس ویلسون (Candice Wilson)، برایان اسمایلی (Bryan Smiley) تهیه‌کننده اجرایی بوده و جف کلانگان (Jeff Clanagan)، رییس کمپانی Laugh Out Loud و همکار دیرینه‌ی هارت، تهیه‌کننده‌ی پروژه است. سریال Die Hart اولین پروژه با این مضمون کمپانی Laugh Out Loud به حساب می‌آید.

امانوئل در آینده‌ای نزدیک در نهمین فیلم از فرنچایز سریع و خشن (Fast & Furious) و برای سومین بار در نقش رمزی حضور خواهد داشت. وی پیش از این در نقش میساندی سریال بازی تاج و تخت شبکه HBO قرار گرفته و همچنین در مینی سریال چهار عروسی و یک مراسم خاکسپاری (Four Weddings & a Funeral) شبکه‌ی Hulu حضور دارد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.