زکری لیوای و کول اسپراوس به فیلم موزیکال و کمدی Undercover پیوستند

12 February 2020 - 12:00

زکری لیوای (Zachary Levi) و کول اسپراوس (Cole Sprouse) به زودی نقش‌های اصلی فیلم موزیکال و کمدی مخفی (Undercover) محصول استودیوهای Lionsgate و Mandeville Films را ایفا می‌کنند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم داستان جک با بازی لیوای را دنبال می‌کند که پدری با وضع مالی نامناسب است. جک برای امرار معاش و به دست آوردن خرج زندگیش مخفیانه به گروه موزیکی به رهبری بن با بازی اسپراوس که برای مراسم عروسی آماده می‌شوند، می‌پیوندد. روزهای خوب به سراغ این گروه موزیک آمده اما وقتی راز جک حین آموزش بن برای پیدا کردن صدای خودش به عنوان یک استعداد موسیقی فاش می‌شود، جک آنچه را که واقعاً در زندگی مهم است را کشف می‌کند.

استیو پینک (Steve Pink)، نویسنده فیلم حداکثر وفاداری (High Fidelity) و کارگردان وان گرم ماشین زمان (Hot Tub Time Machine)، کارگردانی فیلم را برعهده دارد. ایمی تاکینگتون (Amy Talkington) با ویرایش‌هایی از سوی جاناتان ایگلا (Jonathan Igla)، دیابلو کودی (Diablo Cody)، کریس هازارد (Chris Hazzard) و مایکل فونتانا (Michael Fontana) فیلمنامه اثر را نوشته است.

تاد لیبرمن (Todd Lieberman) و دیوید هابرمن (David Hoberman) از سوی Mandeville تهیه‌کنندگان فیلم هستند که بار دیگر پس از فیلم موفق شگفتی (Wonder) با کمپانی Lionsgate همکاری می‌کنند. جاناتان لوین (Jonathan Levine) به همراه الکس یانگ (Alex Young) تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم خواهند بود. مردیث ویک (Meredith Wieck) و ازون ادموندز (Aaron Edmonds) از سوی کمپانی Lionsgate روی پروژه نظارت می‌کنند که کار ساخت آن از ماه آوریل آغاز می‌شود.

لیوای آخرین بار در فیلم شزم (Shazam) کمپانی DC حضور داشته است. در حالی که اسپراوس ستاره سریال محبوب ریوردیل (Riverdale) شبکه CW بوده و سال گذشته در فیلم درام پنج فوت جدا از هم (Five Feet Apart) حضور پیدا کرده است.

منبع: HollywoodReporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.