گوگو امبتا- را به سریال کامیک بوکی Loki پیوست

12 February 2020 - 13:30

گوگو امبتا- را (Gugu Mbatha-Raw) بازیگر سریال The Morning Show «برنامه صبحگاهی» به گروه بازیگران سریال کامیک بوکی Loki «لوکی» محصول دیزنی پلاس پیوست. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

امبتا- را در این سریال به تام هیدلستون (Tom Hiddleston)، اوون ویلسون (Owen Wilson) و سوفیا دی مارتینو (Sophia Di Martino) می‌پیوندد. در این سریال که وقایع آن پس از Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: پایان بازی» رخ می‌دهد، لوکی نسخه جدید این شخصیت از دنیای موازی است، نه آن نسخه که در فیلم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» توسط تانوس کشته شد.

جزئیات زیادی درباره این سریال که در حال فیلمبرداری است تا سال ۲۰۲۱ پخش شود در دسترس نیست. احتمالا لوکی در این سریال به لحظات مهم تاریخی سفر کند و داستان سریال ارتباطی هم به Doctor Strange in the Multiverse of Madness «دکتر استرنج در مالتی‌ورس جنون» داشته باشد.

امبتا- را با دنیای فانتزی دیزنی بیگانه نیست، چون به تازگی نقش دکتر کیت موری را در فیلم A Wrinkle in Time «چین‌خوردگی در زمان» و نقش پلومت را در بازسازی لایو اکشن Beauty and the Beast «دیو و دلبر» بازی کرده است. او همچنین در یکی از بهترین اپیزودهای سریال Black Mirror «آینه سیاه» یعنی San Junipero حضور داشته که برنده دو جایزه امی شد.

سریال Loki توسط مایکل والدرون (Michael Waldron) نویسنده Rick and Morty «ریک و مورتی» ساخته می‌شود.

منبع:‌ Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.