تریلر جدید فیلم ترسناک Brahms: The Boy II منتشر شد

12 February 2020 - 22:00

عمارت هیلشایر آماده پذیرایی از یک ساکن جدید است: کیتی هولمز (Katie Holmes). این بازیگر سریال Ray Donovan «ری داناوان» و فیلم Batman Begins «بتمن آغاز می‌کند» بازیگر اصلی فیلم ترسناک Brahms: The Boy II «برامز: پسربچه ۲» خواهد بود. حالا تریلر جدیدی از این فیلم منتشر شده که رازهای پنهان عمارت هیلشایر را به تصویر می‌کشد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

Brahms: The Boy II دنباله فیلم The Boy «پسربچه» محصول ۲۰۱۶ است که با بودجه ۱۰ میلیونی به فروش ۷۴ میلیون دلاری دست یافت. در آن فیلم لورن کوهن (Lauren Cohan) و روپرت اونز (Rupert Evans) حضور داشتند.

فیلم Brahms: The Boy II داستان خانواده جوانی را دنبال می‌کند که بدون اطلاع از گذشته وحشتناک عمارت هیلشایر به آنجا نقل مکان می‌کنند. پسر جوان آن‌ها خیلی زود با یک عروسک عجیب و غریب به نام برامز دوست می‌شود.

در این دنباله ویلیام برنت بل (William Brent Bell) دوباره برای کارگردانی براساس فیلمنامه‌ای از استیسی مینیر (Stacey Menear) برگشته است. در این فیلم همچنین کریستوفر کانوری (Christopher Convery)، اوین یئومن (Owain Yeoman)، رالف اینسان (Ralph Ineson) و جوئلی کالینز (Joely Collins) حضور دارند.

فیلم Brahms: The Boy II در تاریخ ۲۱ فوریه (۲ اسفند) اکران خواهد شد.

منبع: Deadline

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.