CBS مینی سریال CSI: Crime Scene Investigationرا می‌سازد

12 February 2020 - 18:30

پنج سال از پخش درام پلیسی CSI: Crime Scene Investigation شبکه CBS می‌گذرد، و برخلاف پایان یافتن سریال، این شبکه قصد دارد مینی سریالی از آن بسازد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

شبکه CBS در حال مذاکره با سازنده سریال آنتونی زوکر (Anthony Zuiker)، تهیه‌کننده اجرایی آن، جری براکیمر (Jerry Bruckheimer) و تیم سازنده سریال است تا داستان را اینبار در قالب یک مینی سریال ادامه دهد و بنا بر گفته منابع خبری، جیسون تریسی (Jason Tracey) فیلم‌نامه را قلم می‌زند.

گفته شده این مینی سریال به لاس وگاس برمی‌گردد، جایی که فرنچایز چنو سریالی شروع شد و حتی به بازگشت بازیگران اصلی از جمله ویلیام پیترسن (William Petersen) فکر می‌کند که نقش اول ۱۰ فصل اول در نقش گیل گریسام بود و در قسمت پایانی مجددا دیده شد.

برنامه ساخت سریال از ۱۸ ژوئیه کلید خورد اما تابستان سال پیش بود که تهیه‌کنندگان کمپانی Bruckheimer به این شبکه یادآوری کردند که سالگرد سریال است و از تریسی خواستند تا سریال جدید را با مشارکت زویکر بسازد.

این سریال در طول پخش‌اش، دوبار پر بیننده‌ترین سریال تلویزیونی شد و حتی فصل هفدهم آن عنوان NCIS گرفت. شبکه CBS فرنچایز چند میلیون دلاری خلق کرده که سه اسپین آف، کمیک، بازی ویدئویی، رمان و غیره داشته است. وقتی سریال در سال ۲۰۱۵ پایان یافت، زویکر به پخش قسمت پایانی دو ساعته فیلم و اسپین آف CSI: Cyber کمک کرد که عملکرد موفقی نداشت و بعد از دو فصل کنسل شد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.