بازیگران جدیدی به سریال Swimming with Sharks پیوستند

12 February 2020 - 21:00

ستاره سریال Chilling Adventures of Sabrina، کیرنان شیپکا (Kiernan Shipka) و دیان کروگر (Diane Kruger) بازیگران اصلی درام Swimming With Sharks شبکه Quibi محصول استودیو لاینزگیت خواهند بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال را کتلین رابرتسون (Kathleen Robertson) نوشته و تولید می‌کند و تاکر گیتس (Tucker Gates) کارگردان آن است و کریس کولز (Chris Cowles) در تولید آن نقش دارد.

در اقتباس این سریال، لو (با بازی شیپکا)، زن جوانی است که برای جویس (با بازی کروگر)، رییس استودیو تنهایی، در کمپانی پر از فریبکاران، دسیسه چین‌ها و آدم‌های بدجنس کار می‌کند، اما آن‌ها نمی‌دانند او چه چیزی برای آن‌ها در سر دارد.

دانا برونتی (Dana Brunetti) و لیز دسترو (Liz Destro) تهیه‌کنندگان اجرایی سریال به همراه جی کوهن (Jay Cohen) و استفن ایزیل (Stephen Israel) هستند.

شیپکا، در این سریال مجددا با بخش تلویزیونی لاینزگیت همکاری خواهد داشت که قبلا در سریال Mad Men در نقش سالی دراپر در درام AMC حضور داشت. شیپکا برای بازی در Feud: Bette and Joan شناخته شد.

این سریال اولین کار جدی کروگر بعد از سریال The Bridge شبکه FX است. او به زودی در فیلم ۳۵۵ یونیورسال نقش مقابل جسیکا چستین (Jessica Chastain) و لوپیتا نونگو (Lupita N’yongo) خواهد بود.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.