بروس ویلیس به فیلم اکشن و علمی تخیلی Cosmic Sin پیوست

13 February 2020 - 11:00

بروس ویلیس (Bruce Willis) برای بازی در نقش اصلی فیلم اکشن و علمی تخیلی گناه کیهانی (Cosmic Sin) قرارداد خود را به امضا رساند. کمپانی The Exchange در بازار اروپایی فیلم به منظور گرفتن حمایت مالی برای این فیلم تلاش خواهد کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این پروژه گروهی از جنگجویان و دانشمندان را دنبال می‌کند که با موجودات فضایی و انقراض نسل انسان‌ها روبه‌رو هستند. این موجودات با قدرت آلوده کردن مغز انسان‌ها و به خدمت گرفتنشان، آینده‌ی انسان مدرن را تهدید می‌کنند. این فیلم که هم اکنون در مراحل پیش تولید قرار دارد، توسط کوری لارج (Corey Large) و ادوارد دریک (Edward Drake) کارگردانی می‌شود. لارج تهیه‌کننده فیلم است و پیش از این در فیلم‌های مرد نوامبر (The November Man) و آن دنبال می‌کند (It Follows) تهیه‌کننده اجرایی بوده است. لارج و دریک نویسندگی فیلم رخنه (Breach) با بازی ویلیس را برعهده داشتند.

بروس ویلیس به تازگی در فیلم‌های منبع باز (Open Source) به کارگردانی امت-فورلا (Emmett-Furla) و در شب زنده بمان (Survive The Night) دیده شده است. در لیست فیلم‌های ساخته شده توسط The Exchange فیلم ضخامت (The Thicket) با بازیگرانی چون پیتر دینکلج (Peter Dinklage)، نومی رپس (Noomi Rapace) و سوفیا لیلیس (Sophia Lillis)، فیلم باغ کلید (Key Hole Garden) به کارگردانی زویی سالدانا (Zoe Saldana) و فیلم جنون تابستان (Summer Madness) به کارگردانی آنا فاریس (Anna Faris) به چشم می‌خورد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.